Afgelopen woensdag heb ik een zwangerschapstest gedaan. Helaas kwam daar niets uit. Het waren die twee voor 5 euro testen van het Kruidvat, dus heb ik er nog eentje over. vorige maand was ik de 9e ongesteld Nou is vriendlief vandaag aan het werk in de middagdienst en belde me op om te vragen hoe het met mijn rug was. Heb ik nog een beetje last van. Ik vertelde hem dat ik een verassing voor hem had als ie thuis zou komen. (ik had een cake gebakken, maar vertelde het hem lekker niet.) Belde hij me een half uur geleden op dat hij op was van de zenuwen! Ik vroeg hem waarom. Hij: 'Eh...je bent nog niet ongesteld, je hebt een verassing voor me als ik thuiskom, er ligt nog een zwangerschapstest...' Haha de gek. Hij vertelde me dat ie in staat was om eerder naar huis te komen en dat hij zich vanaf die tijd niet meer op het werk kon concentreren. Ik wacht lekker tot donderdag met testen, die banner kan me wat.
Haha, wat lief!! Maar niet te vaak zeggen dat je een verrassing voor je hebt! 6 dagen overtijd is toch al een aardig stukje... je zal toch denken dat je zwanger bent! Ga voor je duimen!
Ooh wat spannend! Dat je nog wacht!! Ik zou het niet zo lang volhouden, haha! Je hebt hem toch niet in spanning gehouden nadat hij dacht dat je een positieve test thuis zou hebben? Lief dat hij zo inleeft! Succes met wachten én testen!
haha lief hé. hier ook een vriend zitten die erg happy de pappy is als het gaat om testen. als mijn ongi dag dichter bij komt dan word het steeds blijer en kan hij het haast niet afwachten totdat ik kan testen haha
haha dat ken ik ja maar dan omgekeerd. Mijn vriend zit iedere keer van is het al zover? hebben ze goed gezwommen? moet ik even een testje voor je halen? haha en we zijn pas sinds 1januari echt bezich haha. Dus elke keer moet ik hem weer vertellen dat het niet zo snel gaat enz haha mannen...
Wauuuww wat spannend al 6 dagen overtijd! Meid haal die test! Je maakt mij zelfs zenuwachtig, hihiihi Een enthousiaste vriend is leuk ja. De mijne wil wel, maar vind het ook ontzettend spannend. En aangezien ik nogal bang ben voor teleurstellingen hou ik het voor hem een beetje af in de hoop dat er echt een test goed kleurt en ik hem echt blij kan maken
Tsja, aan de ene kant wil ik wel heel graag testen, maar aan de andere kant.. afgelopen woensdag gaf ie maar een hele dikke enkele streep aan. Kon er met de beste wil van de wereld geen twee streepjes van maken, vandaar dat ik toch nog maar enkele daagjes probeer te wachten tot ik ongesteld ben. Ben weer zo bang dat zodra ik ga testen, ik weer binnen een half uur ongesteld wordt. Leuk om te lezen dat jullie partners ook zo'n positieve zenuwenlijders kunnen zijn haha