Moedige Emma (3) uit Friesland...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kwek, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België
  2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    En dan nog is er geen goed behandeling voor deze vorm van kinderkanker.

Vreselijk voor dit gezin, maar fijn dat ze zo door hun omgeving gesteund worden.

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Bij ons in het dorp is ook een manneke van 3, die hetzelfde heeft. Er is toen ook een stichting opgericht en hun zijn toen in oktober 2013 naar duitsland gegaan.
    Vorige week las ik op hun site dat hij kankervrij is!
    Wonderen bestaan. Het betreft een vriend van mijn neef met zijn zoontje. Er kan daar weer naar de toekomst gekeken worden.

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Ja helaas is het een vorm van kanker die voor de familie veel geld moet kosten om behandelingen te kunnen laten doen.
    En zoals het spotje op tv ook zegt...."vaak worden kinderen metneuroblastoomkanker niet ouder dan 6 jaar".

Het is hard en oneerlijk dat kinderen dit krijgen.

wij zijn in 2011 ons pasgeboren zoontje☆ aan deze vorm van kanker verloren.......

5. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België
    Lioness, laat dit dan een verhaal zijn waar mensen hoop uit kunnen putten! Als je de foto's ziet van Emma breekt je hart gewoon....

Lara, wat droevig :( en vooral ook oneerlijk zoals je aangaf...

Ik hoop echt dat het nodige geld bijeengevonden wordt zodat elke mogelijke kans op genezing aangegrepen kan worden! Maar als er 1 ding is dat ik al over Nederlanders geleerd heb: hoe zuinig ze ook kunnen zijn, des te vrijgeviger zijn ze op momenten van rampspoed - kunnen wij Belgjes een puntje aan zuigen ;)

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja idd!
    Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen maar zoek maar eens op all4noah...:)

7. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Inderdaad!

Een collega van me is de voorzitter van de stichting Hart voor Emma. Ze zijn in januari begonnen met de stichting, en zitten nu al op ruim € 50.000. Nog € 150.000 te gaan. Ik vind het zo knap dat ze in actie zijn gekomen voor Emma en haar ouders. Ze willen ook naar Duitsland voor verdere behandeling.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wat verschrikkelijk!
    En inderdaad wat erg dat je zelf achter het geld moet gaan om het leven van je kind te redden. Het leven van zo een huppelke is zeker nog een paar nullen extra waard!

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ook geld gestort. Dit meisje verdient een kans!

Deel Deze Pagina