Ik heb sinds 9 dpo bruine afscheiding. Normaal is dat een teken dat mijn ongie eraan komt. Nu las ik gisteren dat er genoeg meiden zijn die dat hebben en zwanger zijn. Ik had al geen hoop meer maar dacht doe toch even een testje van Z&K. Ik heb er geen ervaring mee. 2de streepje kwam binnen de 5 min aflees tijd er te staan. Weet iemand wat ik hiervan moet denken? Zien jullie ook die 2de streep? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/3829-albums9911-picture58091.jpg
Ik zie hem ook! Ik keek ook even op je kaartje en zie een dipje op 9dpo. Misschien een innestelingsdipje en vandaar ook die bruine afscheiding?
@Rosa, Naar mijn idee was het bruine teveel. Maar het begon na een paar steken in mijn buik. Begon eerst licht roze en toen werd het donker bruin. Het is wel alleen afscheiding. Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschappen en ik kan het dus ook niet geloven. Beide kindjes zijn gekomen in mmm en dan zou ik nu ineens wel natuurlijk zwanger zijn? Ik weet het gewoon even niet haha te bizar dit
Ik test momenteel echt goed zwanger bij de kruidvat testen maar zwanger en kids is een licht streepje dus als jij die ook hebt zou ik zeggen...zwanger!! dat is veel gaaf na 2 MMM kindjes
Je temp gaat iig wel weer mooi omhoog en je lichaam maakt niet voor niks hcg aan natuurlijk. Hopelijk betekent het bruinverlies niks en komt het gewoon door de innesteling. Geweldig toch, zonder de mmm een wondertje!
Bij mij waren de testen van kruitvat ook donkerder dan de dipsticks van Z&K. Zelfs de gewone cassette testen van Z&K waren duidelijker dan hun dipsticks. (ik heb ze een keer alledrie met dezelfde urine gedaan om te vergelijken)
Ja meiden het zou echt helemaal geweldig zijn! Ik heb alleen lief naar zijn werk laten gaan met het autostoeltje van onze oudste zoon dus ik kan niet naar het kruitvat haha zal er morgen iig nog 1 doen met Z&K en dan ga ik morgen ook even naar het kruitvat. Ik kan het gewoon niet geloven! We hebben deze ronde wel alles uit de kast getrokken. Ovutesten, tempen en ben nog begonnen met tarwekiemolie, zou het daardoor komen dat bruin verlies?
Ik heb nog een Z&K gedaan. Volgens mij is hij nog net zo licht als die van gisteren. Bruine is wel minder geworden. Streepjes zijn hier wel ietsje donkerder dan op de foto's. Krijg ze er niet heel goed op. Streepje kwam weer binnen de 5 min en werd daarna donkerder. Heb binnen 10 min de foto gemaakt, daarna mag je de test niet meer aflezen staat in de bijsluiter. Grrrrr ik ga straks naar KV. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/3829-albums9911-picture58184.jpg
Denk dat ik net als jou bij +/- 5 weken die Z&K ook nog eens zal doen. Wil hem dan ook wel knal zien haha want dit maakt me onzeker, helemaal met dat beetje bruin erbij wat ik nog heb.
idd. op de kruidvat 2v5 heb je vast een dikke knaller mijn kv 2v5 was dik positief en de zwanger en kids nog heeeeel licht, die zijn niet zo gevoelig als die van het kruidvat, dus ik zeg ook ZWANGER
Heb ik het al eens 2 keer eerder mee gemaakt en ik ben nu nog onzekerder maar lief werkt ook niet mee, hij gelooft er geen bal van haha
Ik vind hem zeker weten positief!! Ik vind dat die testen sowieso niet gevoelig zijn. Doe de kruidvat test en hij knalt!!