Hoi, Ik heb een baby van bijna 2 weken oud waarvan de oogjes wegdraaien als ze in slaap valt. Het ziet er soms best eng uit, herkent iemand dit? Ook gaat ze jammeren terwijl ze in slaap valt, het klinkt als zacht huilen en trekt er soms een pruillipje bij. Ik vind het zo zielig en vraag mij af of het normaal is
Heel herkenbaar... Oogjes wegdraaien betekende hier dat hij zich eigenlijk niet aan de slaap wilde overgeven....
Oogjes wegdraaien is heel normaal, gebeurde hier vaak op het moment dat ze in slaap viel. Gaat vanzelf over, nu zie ik het nooit meer.
hier ook hoor! weg draaiende oogjes en gekke bekken trekken haha... ook altijd voor ze in slaap valt en ze huilt ook in haar slaap..cb zei dat ze dan het 1 en ander te verwerken hebben...
Ja hoor, had onze Emma ook, en nog soms hoor...Is volgens mij normaal, het gebeurt bij ons ook wel eens als je vecht tegen de slaap...
Hier draait hij ook zijn oogjes weg als hij in slaap aan het vallen is. Soms tijdens een fles doet hij dat ook.Toen hij net geboren was zag dat er echt heel eng uit en kwam ik later een foto tegen waar ie net zijn oogjes wegdraaiden. Heb de foto gelijk verscheurd
Is normaal. Mijn dochter is 15 maanden en 's avonds als ze bij mij drinkt zie ik nog steeds haar oogjes wel een wegdraaien.