Hoii dames, Wij wonen alweer een paar maanden in onze nieuwe huis en de basis is nu wel af. Onze huiskamer bestaat uit een grijze bank en witte meubels (Liatorp serie van Ikea Zoekfunctie - IKEA). De muur achter de bank is grijs en er hangt een zwart/wit met zilvere kunstwerk tegenaan. De rest van de muren zijn wit en leeg. Vloer is betegeld met donkergrijze tegels. Als ik nu zo de huiskamer in kijk mis ik "sfeer". Ik zat zelf nog te denken aan kussentjes op de bank. Maar wil naast de kleur grijs en wit een kleur aan toevoegen. Welke kleuren zijn leuk erbij, welke woon accesoires zijn leuk, of wie heeft er leuke voorbeeldfoto's? Liefs
limegroen. Ik heb de babykamer grijs met limegroen staat erg leuk bij elkaar of oranje. Bij grijs staat eigenlijk alles wel en bij wit ook
wij gaan volgende week klussen in ons nieuwe huis en daar wordt ook alles wit met grijs en als kleur assocoire wil ik turqouse dat vind ik er ook vrolijk uit springen zeg maar
tja, wat vind jij mooi? wij hebben een oude poster (eind 70er jaren?) die ik graag ophang en een oude landkaart. verder is de accentkleur bordeau en roze. (kleuren van de poster) ik ben van de rommeltjes en chaos en ik vind het leuk om mijn huis te vranderen met de seizoenen zeg maar. ik vind ruim 20 jaar terug dat quacker gedoe en landelijk prachtig, maar toen had nog niemand het, nu is het in. vind het nog steeds mooi, maar dat houd me wel tegen. moet zeggen dat ik ook geen geld heb om in mijn inrichting te steken, maar zou wel zeggen: doe wat jij mooi vind! jij moet er in wonen en je wilt neem ik aan niet elke twee jaar je inrichting omgooien ivm de mode
Oranje en rood..doet warm aan! Ik zou kiezen voor een warme uitstraling..leuke kussentjes idd en kaarsjes op een blad in dezelfde kleur..krijg er helemaal zin in om zelf ook weer mijn interieur te veranderen hihi
Wij hebben ook witte meubels en grijze banken. Alle muren hebben we licht grijs. Ik hou van kussens en accessoires en wissel ook bijna elk seizoen van kleur. We hadden eerst lime groen, lekker fris in de zomer! Roze staat ook erg mooi bij grijs... was even een strijd om manlief over te halen, maar het resultaat mag er zeker bij zijn haha. Heb nu voor de lente en zomer aqua blauw, ook mooi en fris! Succes met een kleur kiezen. Ben benieuwd wat het wordt.
Wij hebben dus een muur ''zacht-oranje'' zoals je ziet en verder oranje assecoires....en verder dus veel grijs zwart en wit als basic...