Ik ben, voor onder een jurkje, voor de frissere dagen op zoek naar een zwart shirt, romper met kraagje of blousje in maat 86. Nu weet ik dat zwart niet veel gevraagt is en alles wat ik kan vinden heeft een opdruk (en dat wil ik niet want het jurkje schijnt wat door) wie o wie heeft de gouden tip?
H&M heeft meestal wel simpele zwarte shirtjes met lange mouw. Daar haal ik ze in ieder geval voor mijn zoon. Heb daar ook rompers gekocht maar dat is wel een paar jaar geleden.
Bij de Hema. Ik koop daar altijd mijn basic shirtjes. Het zijn van die verpakte, ze hangen aan een stelling. Deze shirtjes zijn erg mooi en ook nog getailleerd. Ze blijven ook mooi na vele malen wassen! En geen bedrukking aan de buitenkant... En anders V&D, die verkopen ook standaard basic shirtjes. Ook mooi en een leuk prijsje en naar mijn weten ook zwart (net als Hema, volgens mij zit daar ook altijd zwart bij).
op de markt heb je zwarte shirt en longsleeves voor nog geen 5 euro. goede kwaliteit. hier hangen ze vollop en heb ze in alle kleuren genomen. speciale kraam met kinderkleding
Ik heb ooit een helemaal zwarte romper met lange mouw gekocht van Name It. Ik weet niet of ze die nog verkopen. En misschien bij H&M? Die hebben ook veel dingen in één kleur. Ik weet niet of ze ook zwart hebben.