Op vakantie en miss zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Weet niet zo goed waar ik de vraag stellen moet denk hier:

ik ga over een paar weken op vakantie naar Lanzarote lekker warm dus!
    Maar ik ben ook aan de klus ;)
    Stel dat het raak is...dan ben ik enkele weken zwanger op vakantie.
    Is het dan wel verstandig om te gaan zonnen?

gr

2. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Zonnen kan geen kwaad hoor. Houd er wel rekening mee dat zich wellicht de eerste zwangerschapskwaaltjes voor kunnen doen, en dat je bijvoorbeeld wat gevoelige borsten kunt hebben of last van misselijkheid.

Ik zou zeggen: Gewoon lekker genieten! :D

3. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Wel uitkijken hoor met de zon voordat je straks een zwangerschaps masker te pakken hebt.
    Verder gewoon lekker genieten van je vakantie ;)

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je kunt beter wel iets vaker de schaduw opzoeken omdat oververhitting van het lichaam niet goed is. Dat zorgt namelijk voor een verhoogde kans op een miskraam. Ik kan zelf bijvoorbeeld niet zo heel erg goed tegen warmte en raak dan ook echt snel oververhit ;) Maar andere vrouwen kunnen daar wel weer heel goed tegen. Je moet het zelf dus een beetje aanvoelen. Op moment dat je het echt warm en benauwd krijgt dus even lekker onder een parasol liggen :)

5. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik ga ook op vakantie en neem mijn bavaria parasolletje mee haha! en smeren smeren en smeren. voor mijn gezicht heb ikvan zwitzal (dus eigenlijk voor babytjes) zonnecreme gekocht factor 40 of zoiets... voordeel hier van is dat het een klein tubetje is. verder ga ik het lekker rustig aan doen maar zover zou jij dan nog niet zijn.

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    De kans dat je op vakantie al doorhebt dat je zwanger bent is al niet zo groot! Het duurt tenslotte even voordat je kunt testen. Als je inderdaad zwanger wordt of bent dan kan je misschien een beetje last krijgen van kwaaltjes. Misselijkheid, vermoeidheid, pijnlijke borsten. Hou vooral die misselijkheid even in de gaten omdat je natuurlijk op vakantie ook misselijk kan worden van andere dingen (slecht eten bijvoorbeeld).
    Eigenlijk hoef je nergens rekening mee te houden (oja, niet diepzeeduiken). De kans op een zwangerschapsmasker is heel klein en oververhitting ook. Maar luister gewoon goed naar je lichaam en dan komt het helemaal goed. Veel plezier!

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    als ik op vakantie ga ben ik miss 4 dgn overtijd dus weet ik miss al als ik zwanger ben.

bedankt voor de tips

Deel Deze Pagina