Iemand nog gevatte opmerkingen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moniki, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Breek me de bek niet open over schoonfamilie (lees: schoonmoeder en schoonzus). Daar kan ik een heeeeel "mooi" boek over schrijven. Schoonzus zie ik inmiddels al maanden niet meer en ben er nog blij mee ook erg toch? Maar dan weet je een beetje hoe hier de verhoudingen liggen je bent helaas niet de enige. Je kunt de mensen helaas niet veranderen maar wel de manier waarop je er zelf mee omgaat. Nee, dat is niet makkelijk ik weet er alles van maar al doende leert men.

2. cookiediva

cookiediva Actief lid

6 mrt 2009
    309
    1
    16
    Helaas herkenbaar :x. Ik heb me nu voorgenomen om bij de volgende vervelende opmerking de persoon aan te kijken en te zeggen: 'dat vind ik een hele vervelend opmerking van je'. Ik heb geleerd dat een 'gevat' antwoord nauwelijks begrepen wordt. Ik ga het nu op deze manier proberen en zien of dat duidelijker over komt.
    Ik wilde je vooral een hart onder de riem steken, het is niet makkelijk!

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier ook een rood harige, maar geen vervelende opmerkingen gehad. maar dat is wat ik o.a.wel had met 'schoonmoeder' (we zijn gelukkig niet getrouwd dus eigenlijk 'oma')
    mijn schoonmoeder vond het heel lief-leuk schattig om te zien hoe mijn baby met 39c graden koorts in box lag en heel erg benauwd was en hoe zijn borst op en neer ging bij met veel moeite ademhalen. ik zei het kwam omdat hij erg benauwd is en ze zei 'ja dat weet ik maar heel leuk om dat buikje te zien' . en ik zei dat is toch heel zielig en ze zei 'ja maar ik vind het leuk om te zien, heel schattig'
    dat was toen mijn baby 4 maanden oud was en dat was zijn eerste ziekte met koorts en ik was ook helemaal ziek met koorts en ontzettend bang vr mijn kindje...tja. ik kan dit niet vergeten, sindsdien heb ik een vreemd gevoel bij haar aanwezigheid. gelukkig komt ze zelden op bezoek...

4. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Oh wisten jullie dat mensen die linkshandig zijn (en ik ook) de hersenhelften net andersom hebben zitten??

En daarom ook :

Dus het is wel degelijk aan te leren maar het is ONnatuurlijk voor je hersenen...
    Dus schoonouders LAAT DAT!!
    FOEIII!!

5. Skye

Skye Niet meer actief

Ok, ten eerste vind ik het echt te triest voor woorden waarom mensen zoiets naars over hun eigen kleinkind/nichtje zeggen! Echt, hoe triest ben je dan!! En waar maken ze zich sowieso druk om, of ze nou links of rechts is, paars of rood haar heeft.........ik had ze waarschijnlijk geen gevatte opmerking gegeven, maar ze allang de huid vol gescholden! En ik was daar gewoon niet meer gekomen. Moeten ze maar voelen. En als ze dan lopen te zeiken waarom ze jouw dochtertje niet meer zien, dan gewoon zoiets zeggen dat je hun het wilt besparen dat jouw dochter "raar" is (volgens hun dan he)

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Over linkshandigheid: een heleboel creatieve en intelligente geesten zijn/waren linkshandig hoor! Rijtje:
    Beroemde linkshandigen

Die opmerking over dat rode haar vind ik echt erg, om je zo over het uiterlijk van je kleinkind uit te laten, schandalig!

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
  8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben ook links :p en is nix mis met me :p
    wij hebben het idee dat mijn zoontje ook links word ja jammer dan vind ik niet erg

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

Deel Deze Pagina