We zijn eruit hoor hahah als het een meisje word gaat het jazzy heten maar willen graag een 2 naam wat er mooi bij past. Wij dachten zelf aan jazzy jenay iemand suggesties?
Jazzy Jenay zou zeker kunnen, maar ik vind de combinatie niet zo lekker lopen. De 2 namen beginnen bijna met dezelfde klank. Misschien : Jazzy Donnay (bet. 'gegeven') Jazzy Latisha (bet. 'vreugde') Jazzy Raquel (bet. o.a. moeder'; 'dochter') Jazzy Zatasia (bet. 'eerstgeborene; om lief te hebben') Jazzy Yemelia (bet. 'ingespannen strijdend')
Vind Jenay opzich wel passen Verder vind ik ook leuk bij Jazzy: Danée Elaisa Fay Fajah Farrah Felize Féliz Faith Indra Imère June Joëlle/ Joëlla Joa Joya Jade Jocelin Jill Jolie Jewel Jools Kéla Loïs Liv Laise Lana Liva Léla Mila Mae / May Milay Maegan Maeve Noé Noïs Nena Noémi Néomi Nila Nilai Nika Nikée Nova Noèle Phelis Romée Riva Serée / Sarée Shadée Shae Solane Siënna Senna Sofia Vienna Vajèn Yuna Succes
Ik hou persoonlijk niet van 2e namen maar wil je even laten weten dat ik Jazzy onwijs leuk en stoer vind!
Wij hebben in het verleden het kort gehad over Jazzlyn, dus dat is ook een optie. Uiteindelijk is onze dochter anders genoemd. Succes met namen bedenken, blijft lastig hè?!