Wat vinden jullie van de naam Chrissanne? Of is Krissanne leuker/mooier? Of misschien toch iets anders? Moeilijk...
Dubbele naam is meestal met een - ertussen. Als je perse deze naam wil dan zou ik er denk ik ook Krysanne van maken. Vind het alleen geen namen die samen mooi klinken, sorry..
Als ik Chrissanne zie dan lees ik het met een g in plaats van een k. Komt door chrysanten denk ik Dus om die verwarring te voorkomen zou ik voor Krissanne gaan. Maar ik vind het persoonlijk niet zo'n mooie naam. Sorry...
Anne-Chris Had vroeger een vriendinnetje dat Anne-Sophie heet. Enige verwarrende was dat ik anna heet en m'n zusje Sophia en de ouders van Anne-Sophie haar zowel Anne als Sophie noemde
Niet mooi, het is al gezegd, maar als je een dubbele naam wilt, dan zou ik met een streepje werken: Chris-Anne of Anne-Chris.
Ik vind dit ook geen dubbele naam maar gewoon een hele lange. Als kind zou ik daar niet zo vrolijk van worden. Ik hou ook niet van dubbele namen maar vind in dit geval de voorstellen met een streepje ook mooier.
Leuk! Ik zou het schrijven als Krissanne of Kris-Sanne. Even wennen, maar vind hem wel origineel, zonder heel ingewikkeld of ordinair te worden. Vlot, origineel en zie een lief meisje voor me.