Hallo, Wij denken eraan om op zonvakantie te gaan met het vliegtuig in september, 1 dochter is dan net 1 jaar, de andere bijna 3. Het liefst vliegen we vanaf Groningen/Eelde. Maar waar naartoe? En dan willen we ook nog minimaal 2 slaapkamers, zodat de kinderen niet bij elkaar hoeven te slapen. En het zou natuurlijk ook nog eens fijn zijn als het niet te is duur... Wie o wie heeft tips, voor ons als veel eisend gezin.....
Elizawashere heeft complete reizen naar appartementen met meerdere kamers, je kunt ook zoeken op accomodaties geschikt voor kinderen. of via belvilla een huis boeken en losse tickets en auto huur, en dan zoeken in de buurt van een van de luchthavens waar je vanaf groningen heen kunt vliegen. (een canarisch eiland of griekenland ofzo) verder zou je ook op zoek kunnen naar all-in resorts met appartementen. maar daar ben ik niet echt in thuis.
Wij gaan straks naar Gran Canaria. Vliegen vanaf Eelde en hebben een bungalow met 2 slaapkamers gehuurd. Grancanariatours.nl volgens mij. Prijs valt mij reuze mee! Tickets hebben we geboekt via Arke. Wij hebben een dochter van dan 15 maanden als we vliegen, ben wel benieuwd hoe dat zal gaan
Wij zijn vorig jaar in september naar lanzarote geweest. Heerlijke temperatuur en niet te lang vliegen 4.5 uur