Ik ben op zoek naar een leuke enkellaars en vroeg me af watvoor enkellaars hebben jullie?(liefst met foto dan heb ik een beetje beeld )
Ik ben op zoek naar een laars zonder hak Had al wat leuks gezien bij scapino maar misschien kom ik door dit topic nog wel iets veel leukers tegen
Ik ga deze bestellen Bullboxer laars - Damesschoenen - 877516 - Tabacco | Shoemixx.nl En deze vind ik ook heel leuk Blink hoogfront pump - Damesschoenen - 701106-D-1 - Black | Shoemixx.nl
Ik heb deze. Had eigenlijk geen laarzen meer nodig, maar kon ze niet laten staan voor die prijs! En ze lopen ook nog eens heerlijk. Visions hippe dames enkellaars van Visions - Dames - Dames laarzen - Boot hak - Schuurman Schoenen | Dat past me wel
Ik heb deze gekocht en echt superblij mee. Helaas niet in NL in de winkel te krijgen omdat er momenteel geen importeur zou zijn van dit merk? (heb het al jaren...) dus voor het eerst via internet besteld.
ja is een enkel laarsje.... heb altijd dit eigen merk van ziengs cellini.... lopen heerlijk en zitten mooi om mn kuit heen.. aangezien ik eerder nooit laarzen kon vinden die mooi aansloten... waren altijd te wijd enzo.... dat ziet er natuurlijk niet uit