heerlijk die hollandse namen

Discussie in 'Babynamen' gestart door motormuisje, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. motormuisje

    motormuisje Actief lid

    8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    geweldig de namen die jullie je kindjes geven echt super.

    ik woon pas 2 maanden in nederland. 18jr in schotland gewoond zelf half nederlands en half schots 10 jr geleden de liefde van mn leven tegen gekomen. een amerikaan die half amerikaans en half italiaans is. kortom flinke mengelmoesjes onze 4 kindjes!

    na die 18 jaar ben ik naar nederland gekomen voor stage/studie en mn mannetje die hier gestationeerd zat. na 2 jr naar de vs. en nu weer terug op hollandse bodem! hahaha

    ik heb 2 2lingen (en nee niks geen behandelingen, gewoon puur natuur)
    mn man is f-18 piloot maar voor mij is het een scherpschutter..

    ik heb 2 heerlijke zoons van 2,5

    Raine Caden en Vasco Scott

    en ik heb 2 prachtige prinsesjes van 4 weekjes oud

    Islay Tati en Keavy Murron

    wij hebben wel gezocht naar echt namen die je niet vaak hoort , geloof wel dat dat gelukt is.
    dat ik hier 3 maandjes geleden aankam in nederland heb ik zo zitten twijfelen over de namen van de meiden.
    en ach ja je hoort meer gekke namen haha
     
  2. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik vind het helemaal geen gekke namen! super namen zelfs! ik zelf persoonlijk hou niet zo van hollandse namen, de namen die wij in gedachten hebben, zijn iers. En de meidennaam..uhh geen idee eigenlijk ;)

    Maar ik vind het zelf supernamen!

    KuZzz
     
  3. motormuisje

    motormuisje Actief lid

    8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    dankjewel..

    voor de jongens waren we er zo uit maar die meidenamen VERSCHRIKKELIJK. we wilde iets stoers en toch meisjesachtig.

    maar merk nu wel dat ze hier moeite hebben met de namen die voor ons zo makkelijk zijn. en das toch wel wat minder maar is kwestie van wennen denk ik
     
  4. Elvier

    Elvier Lid

    21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Leuk om te lezen je verhaal! En leuke namen ook voor je kinders!

    Mijn zoon is half schots en heeft ook schotse namen! :)

    Alistair Boyd, zn roepnaam is Boyd!
     
  5. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Mooie namen hoor!

    Zeker als je zoveel reist vind ik engelse/internationale namen wel heel gaaf.

    Zelf hebben wij voor een meisje en een jongen een nederlandse naam (alhoewel die jongensnaam kan je ook in het buitenland gebruiken). Maar als tweede naam hebben we wel meer internationale namen, zodat ze alle kanten op kunnen.


    Linda
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik vind het wel hele byzondere namen! juist erg leuk. Ik begrijp dat je dus 2 tweelingen hebt? dat is echt helemaal leuk, 2 jongens en 2 meiden! :D
     
  7. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Hele mooie namen heb je!
     
  8. motormuisje

    motormuisje Actief lid

    8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    dankjewel...

    al merk ik nu wel dat mensen er echt moeite mee hebben.
    had vanmiddag een afspraak bij het dagverblijf voor mn kiddo's en ze kijken je echt aan of dat je debiel bent als je de namen opgeeft mensen komen er gewoon niet uit. of ik ze allemaal even wilde spellen en juist uitspreken
     

Deel Deze Pagina