iemand nog tips bij spruw?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door milou, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milou

milou Niet meer actief

het schiet niet op.... thijmen heeft spruw op z'n billetjes. ik heb al miconazol creme en gentiaan violet geprobeerd. maar steeds als het bijna weg is, komt het in alle hevigheid weer terug.

nu lijkt het dat maizena het beste werkt, maar ik weet nog niet of het hier helemaal mee weggaat.

wie weet er nog wat?

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    Weet je zeker dat het spruw is? Wij dachten ook dat onze dochter steeds een schimmelinfectie had maar zodra we met met de miconazol creme stopte was het direct weer raak. Na een bezoekje aan de huisarts bleek ze niet goed tegen de billendoekjes te kunnen. Terwijl ze dit toen ze jonger was niet had. Dit blijken ze later op te kunnen bouwen? Nu we tissues gebruiken (en olie op voorschrift van de arts)heeft ze er geen last meer van. Succes

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik heb met jordy ook erg lopen vechten toen 4 weken lang achter elkaar daktarin gebruikt 4 x per dag en nog een 2x per dag een anti schimmelcreme voor op zijn billen en nu al een tijdje geen last meer van. ( was geen miconazol, daar kon hij niet tegen)

De huisarts hier zei dat je het echt een tijd moet door smeren anders komt het weer terug.

Deel Deze Pagina