Mijn zoontje wordt 17 oktober aan zijn oren geholpen, hij krijgt buisjes en zijn neuspoliepen gaan eruit omdat hij al 2 flinke ooronstekingen heeft gehad en al 7 weken verkouden is! Op dit moment heeft die veel last van oorpijn, maar ze kunnen niet zien of die een onsteking heeft omdat er veel vuil in zijn oren zit en vocht achter zijn trommelvliezen! Ze hebben al geprobeerd om ze schoon te maken maar dat helpt niks! We hebben geen advies gekregen van de KNO-arts dus zijn we zelf gaan zoeken! Me zoontje wordt om het uur wakker al zo'n 2 maandjes dus ben eigenlijk wel helemaal op op het moment. We hebben zijn bedje al opgehoogd, Paracetamol zetpillen helpt niet en we sprayen ortrivin zoutoplossing! Hij wordt ook schreeuwend en soms wel roepend "auwa" of "mama" wakker en is dan zeikenat terwijl zijn tempratuur dan 36 graden is! Otalgan druppels helpen niet omdat het niet tot achter de trommelvliezen komt!! Niemand in het ziekenhuis of huisarts kan ons helpen totdat die geholpen is! Gister nog bij de Huisartsenpost geweest maar kon ons ook niet helpen. Heeft iemand hier nog iedeen, waardoor hij en wij genoeg nachtrust krijgen!!!!
Olijfolie in zijn oren druppelen (wel even opwarmen) ontspant de trommelvliezen. Even bij een homeopaat langs gaan kan ook wonderen doen.
Weet niet of dat mag bij zulke kleintjes maar mijn zus die altijd oorproblemen heeft gehad kreeg watjes die nat waren gemaakt met sla olie in dr oren. Hielp erg goed!
Hoe oud is je zoontje? Mijn zoontje heeft namelijk precies t zelfde en ik ga morgen een doorverwijzing vragen voor de kno arts Groetjes en sterkte
Mijn zoontje is nu 1 jaar! Doorverwijzing hebben wij al gehad maar ze laten je nog zo lang lopen terwijl hij al vanaf juli aan het sukkelen is met zijn oren en nog niet echt beter is geweest! Bedankt alvast voor reactie's en tips! we gaan morgen de huisarts bellen en kijken of die kan regelen of die eerder geholpen wordt!