Hé meiden, De baby van een vriendin van me wordt deze maand 1 jaar.. nu probeer ik een leuk cadeau te vinden natuurlijk, maar weet even niet zo goed meer wat leuk is rond het eerste jaar! Als ik terugkijk op onze foto's hadden wij vooral dingen die pas wat later leuk waren vanaf 1,5 jaar.. ik zou liever wat geven waar hij nu wat aan heeft. Kom maar op met leuke ideeën! Max 20 euro.
Die is hier erg populair bij zoonlief . Verder Little people en de Fisher price brilliant basics, de kleurenring piramide is een favoriet hier.
Fischer Price altijd goed. En wil je educatief voor de dag komen: alles waarmee je muziek kunt maken. Trommel, xylofoon, maakt niet uit.
iets van little people of Duplo daarmee zit je altijd goed. En echt spelen kunnen ze nog niet echt, maar diertjes of poppetjes zijn altijd leuk.
Wij hebben deze een keer cadeau gedaan voor een 1-jarige en dat was een groot succes! Vormen- en Blokkenpuzzel 576092
Het is te erg maar mijn zoon is knetter vd v tech mijn eerste tablet.. Het maakt geluid, speelt liedjes af, zitten dieren geluiden is, geeft licht en reageerde op aanraken. Hij vind het nu leuk door de lichtjes en de muziek en later kan hij er gericht lerende mee spelen.. Ik had hem vd week voor 17,99
Mijn zoontje is gek op boekjes, zowel om zelf door te bladeren, of prentenboeken om voorgelezen te worden, dus dat was hier een gewild cadeautje. Een andere grote hit hier is de houten blokkentrein van de Hema: HEMA) Ook leuk: Little people Houten puzzeltjes Blokken Vtech- of Fisher Price spul is bijna altijd wel leuk Muziekinstrumenten (Sambaballen, trommeltje, Xylofoon) Toet Toet Auto's Plastic beestjes Duplo