Haarverf vraagje (haar uitval)

Discussie in 'De lounge' gestart door Chaea, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ik verf heel af en toe mijn haar, en dan voornamelijk rood kleurig of coper. (blonderen doe ik niet) En ik gebruik dan verschillende merken.

En ik heb eigenlijk vanaf het begin dat ik mijn haar verf last van haar uitval vrijwel meteen nadat ik 't heb geverft, en het is niet dat ik meteen een hoop haar kwijt bent, maar elke dag dat ik het was heb ik aantal losse haren tussen me fingers. En vroeg mij af, of meerdere dames hier dat hebben, hoort dat bij het verven van haar? of is dat eerder een alergische reactie?

ik heb ook een licht branden gevoel, maar dat is wel verschillend, afhankelijk welk merk ik gebruik, bij de een heb ik het erger dan bij de ander.

ben benieuwd of meerdere dat hebben, en zo ja, ook met andere merken of bij de kapper? ik heb nog nooit mijn haar bij de kapper later verven, is de verf daar beter? :)

2. Ior

Ior Niet meer actief

hey,
    Ik verfde mijn haar altijd blond.
    En ik had inderdaad ook haren in mijn handen na het wassen.
    Branderig gevoel totaal niet, en dit mag ook niet als je je haar verft. Dat kun je vinden op de verpakking en dat is waarschijnlijk een allergische reactie. Ik ben gestopt met het verven van mijn haar. Het is nu veel gezonder.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Je verliest elke dag haren natuurlijk is dat het niet? Of is het nu meer nu je je haar verft?
    Branderig gevoel kan door allergische reactie komen maar ook doordat er een wondje of irritatie op je hoofdhuid zit. Ik voel dat soms ook als ik mijn haar verf. Trekt na het wassen wel weer weg.
    Ik heb 1x gehad dat het uitwassen van de verf na het verven dat ik het gevoel van branderigheid hield. Heb een paar keer achter elkaar mijn haar moeten wassen voor het wegtrok.
    Denk dat als de branderigheid lang aanhoud elke keer bij elk product er een stof inzit waar je niet tegen kan.

4. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ik was vandaag bij de kapper (was totaal niet in de planning) en had gelijk geinfomeerd over haarverven

ze vertelde dat wanneer je je haar verft en de zelfde dag daarvoor nog je haar hebt gewassen dat dat branderig kan aanvoelen, haar tip was om 2dagen niet je haar te wassen en het dan te verven omdat er dan meer.... talg of wat was het? op je huid zit en dat dat beter was ofzoiets?

had daar nooit van gehoord ga 't maar eens proberen misschien werkt het =3

ik weet idd ook dat je dagelijks haar verliest maar na het verven heb ik het nog erger :/

Deel Deze Pagina