meubel tips??

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hallo,

Ik wil graag nieuwe meubels kopen.. Maar wij gaan eerst nieuwe vloertegels inzetten, De kleur van de vloer wordt donkergrijs.. ik wil de kleuren grijs, zwart en paars in mijn woonkamer.. Mijn vloerbekleding is ook grijs en paars.. Alleen nu weet ik niet welke kleur meubels daarbij ik moet kopen.. Ik wil ze graag in hoogglans hebben, ik dacht aan zwarte meubels, maar iedereen raadt zwart af, omdat er elke keer stof op komt.. Wat vinden jullie van grijze meubels??

kunnen jullie mij wat tips geven??

groetjes

2. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee!

Wij hebben momenteel leisteen-look tegels op de vloer. Mat zwart of Donker grijs. Het is maar hoe je het bekijkt. Dit zijn tegels van 30x60cm.

Nu hebben wij bij de leenbakker, grijs eikenkleur meubels gekocht. Deze staan hier erg mooi bij! Ik geloof dat het onder de naam 'Chantal' gaat. Moet je even zoeken op hun website!

Ik heb een foto erbij gevoegd, dit is de dressoir op die kleur tegels. Op de slaapkamer hebben we dezelfde reeks meubels, daar hebben wij zwarte gordijnen en paars dekbed overtrek. Staat écht super!

Zwart op grijs, is gewaagd. Het kan natuurlijk mooi uitpakken als je genoeg paarse accenten gebruikt. Maar dit ligt geheel aan de indeling van je huis e.d.

Liefs,
    Sill

3. angel11

angel11 Lid

12 okt 2006
    99
    0
    0
    Breda
    Onze meubels hebben zwart lederen inlegbladen en je heb ze ook met steen. Dus op de salon en eettafels 2 zwarte vlakken, dressoir 3 zwarte vlakken en tv meubel 1.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou gewoon voor zwart gaan bij een bank hoor.. zoveel mensen hebben een zwarte bank;) en hoeveel stof verzamelt dat nou helemaal..
    Wij hebben een zwarte vloer.. kijk dat doen we nooit weer ;)
    Maar een bank!
    JA!
    Ik denk zelf ook dat dat het mooiste staat bij de vloer zoals ik het mij voorstel.. zeker met mooie paarse accenten in huis!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vind bij een grijze vloer, wit erg mooi, en dan paarse accessoires is volgens mij een supercombi.

zwarte meubels icm donkergrijze vloer wordt echt te donker denk ik en net of je in een mortuarium woont.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heeey Nazli!

Andere vloertegels, ? Jullie wilden toch verhuizen?
    Bedoel als je nu meubels koopt, dan gaat verhuizen dan passen die meubels misschien niet in het nieuwe huis!!

Maar goed, dat daargelaten kun je geen lichtgrijze tegels nemen? daar zie je volgens mij wat minder op ;) en meubels moeilijk hoor hoogglans hebben wij nu op t moment ook en daar zie je wel veel op je qua stof..
    En houten meubels? of vind je dat niks?

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hey anas,
    we zijn van gedachten veranderd en de makelaar opgezegd.. Als we het gaan verkopen, maken we heel veel verlies.. We gaan voorlopig het appartement naar mijn smaak vernieuwen, renoveren en dan later gaan we het verhuren als we dan later een 2e huis kopen.. De gemeente helpt ons financieel als we het huis renoveren.. ik heb mijn meubels verkocht, dus ik moet nu terug meubels kopen..

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik hou van donkere tegels en houten meubels vind ik idd niks.. ik wil graag hoogglans, misschien wit, maar weet niet of het bij grijs en paars past..

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hmm denk ook dat het te donker gaat worden, maar de muren worden wel wit..

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb een tv kast hoogglans wit en zwart gezien, wel mooi.. Ik zal morgen naar de winkel gaan, bekijken hoe het er echt uitziet en goed overnadenken.

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik vind wit hoogglans heel mooi dan zou ik die nemen als ik jou was

Deel Deze Pagina