Aangezien onze dochter helemaal fan is van het zandkasteel. Wil ik een keer met haar naar de musical gaan. In februari draait hij in Helmond, dus lekker dichtbij. Is het een aanrader?
Dochter is 2x geweest, toen ze 1,5 was en ruim 2. Ze heeft het er nu nog over.. Ze vond het hartstikke leuk!
ik ben een keer met mijn oudste dochter geweest... zij was toen 3 jaar... en ze vond het geweldig! vanaf begin tot het eind was ze in trance... haha... ik zou het zeker doen!
Wij zijn er 2 keer geweest. De eerste keer was ons meisje net twee dagen 2 en ze vond het fantastisch! Dat was met de piratenboot. En afgelopen november zijn we weer geweest, over de safari. Ze heeft ademloos zitten kijken, en op de terugweg zong ze uit volle borst het liedje van de leeuw. Nog heeft ze het er soms over. En... het snoetje van ons meisje toen Koos, Toto en Sassa opkwamen... Onbetaalbaar!! Kortom: een aanrader!
Nou ik lees dus dat het de moeite waard is, ik ga dadelijk meteen kaartjes bestellen. We hebben een theater voorstelling op dvd, en is ze al helemaal happy. Dus ze zal helemaal plezier hebben als ze hun live mag bewonderen, ik kan nu al niet wachten, geweldig Hoelang duurt die voorstelling eigenlijk? En hebben ze ook een kraampje met leuke dingen die je kan kopen?
Hier is dochterlief met oma geweest. Helemaal geweldig vond ze het (en oma ook trouwens) Na afloop van de voorstelling mag je ook iedereen een handje geven op het podium enzo. Klonk echt geweldig. Foto hangt hier nog aan de muur En onze dochter is echt niet heel pro-actief als het gaat om handjes geven aan wildvreemden maar ze is zelfs nog een keertje terug geweest voor toto (Was heel goed geregeld... Kinderen mochten pas een 2e keer nadat iedereen was geweest.. Netjes in een rij en enkel kinderen op het podium. Ouders moesten gewoon voor het podium wachten)
@saskia nou dat is natuurlijk helemaal geweldig, dat zal ze vast super vinden. Hoelang duurt de voorstelling?
Ik ben geweest met M. Zij vond het mooi, ik vond het verschikkelijk. Zo nep, zo alleen maar gericht op showtje afdraaien (stemmen en muziek is een bandje er zitten willekeurige 'acteurs' in de poppen). Liefdeloos is het. Gelukkig merken kleine kinderen daar niet zo veel van. Ze waren hier ook een keer in het winkelcentrum. Nou er zaten nog net geen gaten in de pakken, maar smerig was het wel, zag er echt haveloos uit. Voor M was het ook duidelijk: dit zijn niet de echte Sassa e.a. Vanaf dat moment heb ik geen Zandkasteel meer aangehad en is M's liefde een zachte dood gestorven ... Woezel en Pip, Buurman&Buurman, Ageeth de Haan (die ziet je kindje echt staan, interactie met het publiek), Knofje, Sesamstraattheater, Jip&Janneke en zelfs Dirk Scheele (aansteller ) oversteeg dat met ontelbaar veel meer liefde en hart voor de show. En we gaan regelmatig naar minitheatertje hier in de buurt, amateuristisch maar o zo leuk (veel interactie ook met publiek) en met mijn moeder gaan ze veel naar het poppentheater.
@salapio: bibliotheektheater in Rotterdam is ook een aanrader En in de schoolvakanties hebben ze dagelijks een kindervoorstelling.
Zoon is geweest met oma en vond het leuk maar het haalde het niet bij Nijntje de musical. Maar zeker een aanrader
Nu twijfel ik tussen zandkasteel en woezel en pip, woezel en pip draait namelijk ook in Helmond. Wat denken jullie?
Wat Salapio zegt is wel waar ja. Het is een bandje wat draait, maar wel met de juiste stemmen zoals op tv. Het geluid liedje-tekst is ook verschillend, maar kinderen merken dat niet. Ik denk ook dat je de keuze moet maken door te kijken wat je kind leuk vindt,dat is toch het belangrijkste. Ik heb ook plannen om naar Nijntje of Woezel en Pip te gaan, maar wat mij daarin tegenhoudt is dat Nijntje wordt gespeeld door mensen als jij en ik, dragen de oren op hun hoofd. En Woezel en Pip zijn handpoppen, die tot leven komen door mensen. Met beiden heeft onze dochter niet zo heel veel, dus we gaan er nog niet naartoe, maar als we weer zin hebben in een voorstelling, dan zal het denk ik Woezel en Pip worden. Succes met je keuze. De voorstelling van Het Zandkasteel duurt een uur en dat is echt een prima tijd!
Onze dochter vondt eerst woezel en pip helemaal het einde. Ze vindt het nu ook nog heel leuk. Maar als ik aan haar vraag wat ze op tv wil zien is het altijd zandkasteel. We hebben de eerste theatershow op dvd en die hebben we al helemaal grijs gedraaid. Dat het een bandje is, is wel jammer. Maar dat zal ze niet merken denk ik.
Ik zou vooral kijken naar wat je dochter het leukst vindt. Die van ons is een tijdje gek geweest van het Zandkasteel en vond de theatervoorstelling dus ook geweldig. Zij was er echt niet mee bezig dat de stemmen op een bandje stonden of wat dan ook...en aangezien ik er voor haar naar toe ging, vond ik het ook best. Ageeth de Haan zijn we ook een keer geweest, was ook super! Net als Dora de musical (we zijn ook een keer naar de fandag geweest...daar droegen ze ook van die ranzige pakken...).
Toen dochter net 3 was ook naar het zandkasteel geweest. Ze vond het super leuk. Na afloop ook handje gegeven aan Toto, Sassa en koning Koos. Woezel en pip zijn ze hier geen fan van. dus daar nooit heen geweest. Wel Dirk Scheele en Cowboy en Indiaan geweest. En binnenkort naar de Nijntje Film in de bioscoop.
Mijn moeder (zij is de theater oma) vond Woezel & Pip eigenlijk niet echt leuk (en zoon dus niet).. 1. Nijntje 2. Zandkasteel X. Woezel & Pip Ja, daar was ze samen met Dirk Scheele niet heel erg over te spreken. Aardig maar niet echt leuk. Hier binnenkort naar Koekeloere, Rupsje nooit genoeg (dochter), Buurman en Buurman en het poppentheater
Zelf nog niet geweest maar wel gehoord dat het ontzettend leuk moet zijn. Je kunt na de voorstelling ook met ze op de foto geloof ik.