schoenen flex school grotere maten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mijn3ekindje, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Mijn zoontje (12 maand ) begint nu met lopen dus willen we binnenkort schoenen voor hem kopen.
    Maar nu het probleem hij heeft al maat 24 en ik kan tot nu toe alleen maar schoenen vinden met harde zool en leren slofjes kan ik ook niet vinden zonder de hoofdprijs te moeten betalen.
    Wie weet waar ik in zijn maat goede soepele schoenen kan vinden?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kan je niet helpen maar jeetje wat een grote voeten! Lisa is ruim 2 jaar en heeft maat 21 ;)

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb schoentjes van Ecco, ze heten mimic in blauw of bruin met veter. Hele flexibel zooltje, super mooi schoentje en nu in de aanbieding op Zalando.

ecco MIMIC - Babyschoenen - Blauw - Zalando.nl

Je moet wel snel zijn zie ik! Heb ze gister nog in mijn lokale schoenenwinkel kunnen vinden gelukkig voor 45 euro. Maar miss. vind je ze niks. Schoentjes van Stups op Zalando ook heel flexibel.

Succes, Charlie

4. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Hij is ook 92 cm lang

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa is ongeveer 85 cm lang :)

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Nick had met 12 maanden maat 26 en Mika maat 25,helaas liepen de zachtezool schoentjes maar tot maat 22,dus dan krijg je het advies om slofjes in die maat te kopen wat je zoon draagt,is erg rot,ik heb gewoon van shoesme schoenen die maat 25 gekocht voor Mika want die liep toch al aardig,alleen een echte flexzool nee die zijn volgens mij verdomd moeilijk om te vinden.
    Mijn meisje van bijna 6 maanden oud heeft ook al schoenmaat 20 :( dus dat word ook straks een probleem dat als ze los kan lopen te zoeken naar schoenen met zachte zool.
    Hier leven al mijn kids op grote voet ;) zoonlief van ruim 4,5 jaar heeft maat 35 en gaat met sandalen waarschijnlijk al naar de 36 :( grote broer van 12 heeft schoenmaat 42/43 :) net als ik heb van adidasjes.

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Bij zalando hebben ze stups, die zijn er ook tot maat 24.
    Deze bijvoorbeeld.
    STUPS Lage sneakers - Beige - Zalando.nl
    Die hebben ook een flexibele zool.
    Lijkt me wel lastig dat je zoontje al zo groot is, dan kom je vast wel meer problemen tegen wat kleding kopen betreft lijkt me.

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Je zou ook voor leren slofjes op marktplaats kunnen kijken...

9. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    ik heb die ecco mimic ook als eerste schoentjes voor mijn zoontje gekocht nadat hij drie maanden op blote voeten en sokken had mogen oefenen (dat was vanaf december dus toch alleen maar binnenweer wat het wel makkelijker maakte) en hij liep en loopt er prima op.
    de zolen zijn iig soepel genoeg om de tenen naar de hielen te kunnen buigen (en de schoen dus dubbel te vouwen) met duim en wijsvinger.

Deel Deze Pagina