Vandaag ben ik 15 weken en 1 dag. De banner klopt niet helemaal Vanochtend geslachtsbepaling Ik ben zooooooo zenuwachtig Ik hoop dat ze het kunnen zien Dan kan ik gewoon gericht gaan shoppen
Zo spannend en zo leuk ook Even de kleine weer zien We hebben zo'n moeilijke periode achter de rug Dus we hadden dit echt even nodig Dan kunnen we straks gericht kopen Tenminste als de kleine het wil laten zien De gyn kon het dinsdag niet zien, maar ze had ook haast. Nu nemen ze de tijd en deze apparatuur is beter bij dit bureau. Ja wat denk ik dat het wordt als ik naar mijn lichaam kijk zeg ik een meisje, maar mijn verstand zegt een jongen. Als het maar gezond is en verder maakt het ons niet uit. Ik heb er gewoon erg veel zin in deze echo. Bedankt voor de lieve reacties
Had ook al gereageerd in je andere topic, maar nogmaals veel plezier Ilya! In principe moet het goed te zien zijn hoor zal even een foto van onze echo van gister met 15.1 erbij doen, dan weet je hoet het er uit ziet als het een meid is
Nou we weten het dus nog steeds niet. Hij durfde het niet met 100% zekerheid te zeggen Maar hij zei wel ik zie geen balzak en geen piemeltje Dus de kans is groot dat het een meisje is Maar hij wil het zeker weten dus mag volgende week terug komen Hier even 2 echo foto's bijgevoegd. Kindje was heeeeeel druk en bewegelijk Hartje was 162 Zag er allemaal heel goed uit.
Mooie echo, alleen jammer dat ze een beetje onduidelijk zijn. En hopelijk zie je het volgende week wel met de echo
Hihi vorige week woensdag zagen we bij de verloskundige ook niks tussen de beentjes zitten, al kon ze dat niet met volledige zekerheid zeggen. Maar bij de geslachtsbepaling drie dagen later met exact 16 weken toch echt dit beeld:
Morgen is het weer zover Zouden ze het dan kunnen zien Kunnen we dan gericht gaan shoppen Mega spannend en super leuk om de kleine weer even te zien Ben nu 16 weken
En nog weten we niet wat het wordt. De kleine houdt de beentjes over elkaar in kleermakers zit. En de navelstreng tussen de benen. Hij zegt ik wil niet met 80% zeggen dit en met 20% zeggen dat. Hij wil het 100% zeker weten dus volgende week weer een poging. De kleine houdt het zelf als verrassing. Wel een prachtige echo foto meegekregen. Dus ja er zit niks anders op dan wachten. Maar de kleine doet het goed en dat is het belangrijkste Ligt heerlijk relaxt in mijn buik prachtig om te zien. Dus wordt vervolgd
Wat een klein boefje, nu al! Jammer dat je nog niks weet, maar elke week een echo zo is ook wel leuk!
Je geduld wordt op de proef gesteld bij mijn zoontje (vorige zwangerschap) moesten wij ook 3 x terug komen. Lag continu met zijn beentjes ervoor of zo diep met zijn kontje in de placenta dat we niks konden zien. De derde keer wilden ze eigenlijk weer stoppen omdat de volgende al op de gang zat en ze weer uitgelopen was en toen gingen ineens die benen open en was het over duidelijk een jongen. Achteraf zei ze dat ze het al vermoeden (ze had al iets gezien) maar ze wilden het 100% zeker weten. Ook bij de 3D echo 3x terug geweest , continu armen en benen voor het hoofdje haha. Uiteindelijk niet gelukt. Die arme vrouw heeft niks aan ons verdiend , steeds lange echo's en steeds terug komen Dit jongetje in mijn buik liet alles overduidelijk zien. En bij de verloskundige een hele mooie foto in 3D gekregen van zijn gezichtje. Onze verloskundige heeft een nieuw echo apparaat sinds een jaar en de echoscopiste doet ook pret echo's sinds een jaar. Ze hebben een pret echo bureau opgezet.