Heb effe een vraag heeft de test van wibra indroogstreep Vanmorgen een test gedaan en naar kwartiertje stond er heel ligt tweede lijntje
Zijn dezelfde testen als die van action. De een krijgt wel indrooglijntjes en bij de ander blijven ze omo wit. Bij jou zie ik helaas niets sorry, kan natuurlijk ook door de foto komen. Hoe ver zit je voor je nod?
Ja geloof ik graag hoor, een tuur lijntje is niet makkelijk op de foto te krijgen. Maar deze testen zijn sowieso niet erg gevoelig, en je zit nog ruim voor je nod, zou nog even blijven door testen en als het goed zit, moet het streepje donkerder worden. Succes meid.
Oke dankje wel heb zaterdag wel paar druppels bloed verloren dus hoop zo dat het raak is naar drie jaar lang proberen
Op de foto zie ik 'm helaas niet. Maar ik weet dat het lastig op de foto te zetten is Je bent nog vroeg, dus mijn duimen draaien voor je!
De kruidvat 2 voor 5 zijn veel gevoeliger. Voor nod kun je beter daarmee testen. Bij mij was die al 5 dagen voor nod positief. Succes!
Heb vanmorgen een test gedaan van de wibra kwam binnen 5 minuten een streep heb net een van de kruidvat gedaan en die is helemaal wit snap er niks meer van
Heb je een foto van de test van vanmorgen? En als je die van de kv vanmiddag hebt gedaan kan het zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Je zou dan evt kunnen proberen om enkele uurtjes niet te drinken en te plassen en dan kater vandaag nog eens te testen. Of evt vanavond vanaf 22.00 uur niet meer drinken, goed uit plassen, maar bed gaan en morgen ochtend weer testen.
Moet er trouwens wel bij zeggen dat die van de kv tegenwoordig wat later een streepje geven dan dat er in de beschrijving beschreven staat.
Ik denk dat ik heeeeeeel licht iets zie... maar durf t niet met zekerheid te zeggen. Is er een plek met meer licht in huis waar je de foto zou kunnen maken? Liefst ook met een egale kleur achtergrond