zwanger en een man die rookt?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door guusje27, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai ladies,

Mijn man rookt al heel lang en hij wilt niet stoppen. Nou ben ik met clomid en pregnyl bezig. Zijn er dames van wie hun mannen roken en die zwanger zijn geraakt?

Liefs Guusje

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hey Guusje,

Is jouw man z'n zaad getest? Er zijn zat mannen die roken en kinderen kunnen verwekken, maar als je man slecht zaad heeft dan is roken echt killing.
    Mijn vriend is sterk verminderd vruchtbaar en zijn zaadkwaliteit is verbeterd sinds het stoppen met roken.

Succes!
    RooDje

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    hey guusje,

mijn vriend rookt ook.. en toch was ik vorige maand zwanger, na ongeveer 6 mnd, helaas vmk.
    en nu heb ik t vermoeden dat t ook weer raak is moet alleen nog ff geduld hebben..

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Wat lastig Guusje! Bij ons eerst hetzelfde verhaal, alleen mijn man moest wel stoppen van mij omdat we icsi moesten doen. Hier hebben we veel strijd om gehad helaas. Maar hij zag het later ook wel in, was gewoon ontzettend verslaafd (en nog steeds lastig af en toe).
    Eigenlijk vind ik het not done dat de man nog rookt als je bezig bent met vruchtbaarheidsbehandelingen. Ook al heeft hij geen slecht zaad, toch brengt het roken onzichtbare schade aan. Je wilt toch je kansen zo hoog mogelijk maken!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    oh spannend meis! IK hoop voor je dat het raak is! Wanneer mag je testen? IK 11 juli!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    En ja meiden, ik heb het zo vaak tegen hem gezegd..hij is wel minder gaan roken maar stoppen kan hij niet zegt ie...slap he..:x

IK zei ook al, ik moet de MMM in, met veel pijn, tijd en moeite en jij kan niet eens stoppen met roken? 'ja, maar het is een verslaving' zegt ie...

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier rokende ouders en wij zijn hun kids en gezond!
    Wij roken zelf ook .

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    De mijne en zwanger vaneen gezond meisje.

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mijn vriend en ik roken allebei en was na 4 maanden zwanger

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    wij rookten allebeide bij de bevruchting
    1ste 4 ronde
    2de 2de ronde
    3de 2de ronde

11. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    en was je blijven roken??..Hahaa.. mn man en ik roken ook allebei.
    vandaag test positief.. denk dat van manlief Moet stoppen. en ik weet het is beter ook.. maar nu de stap gelijk zetten!!...

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Eehh heel eerlijk... Ben niet gestopt...
    Vriend wist tot 20 weken ongeveer dt ik rookte zoon 3 sigaretjes per dag..
    Daarna nog blijven roken maar vried wist het niet(hoe slecht)

Maar je moet het echt proberen hoor!
    Ooow en geveliciteerd!:D
    Maar ik snap als e niet nu ala miniut stopt maar doe het dan op zn minst als je een echo heb gehad dan is t al zoveel echter!

En ik a bij een evt volgende zwangershap zeker weer proberen!
    Want nu heb ik er echt een schijthekel aan als er rook in zn buurt komt..
    Bijv op vejaardag, mensen houden er wel rekening mee en gaan bij een raam staan maarja goed.. De rook blijft natuurlijk wel binnen...
    En ik kan mensen niet verbieden om in hun eigen huis te roken.. Maar ik blijf dan wel maar hooguit 2 uurtjes
    Thuis en bij mn ma n mn oma word absoluut niet binnen gerookt..
    Hoe hyprocriet eigenlijk...;)

13. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend rookt als een ketter en ik rookte zelf met gelegenheden (lees naast een wijntje...haha...heb ik nooit kunnen laten nadat ik gestopt was) en ben behoorlijk snel zwanger geworden. 1e keer ronde 2 (helaas MK geworden) en de 2e keer in ronde 1.

14. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Stond trouwens beetje rare zin bij.. maar bedoelde dat na zes maand raak was:p
    Heb vandaag getest, was ongeduldig;) maar nog negatief was ook wat aan de vroege kant hihi..
    Probeer over 3 dagen weer.. tenzij op misterieuse wijze m'n klachten verdwijnen en duivels arriveren

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    nou Liesje, let's hope so! IK ga zondag testen denk ik, 3 dagen voor NOD..haha, ook beetje ongeduldig hier!

Skimms; oke, das voor mij wel goed nieuws, ik moet alleen wel hormonen slikken omdat ik geen eisprong heb, maar ik slik een lichte dosering en die slaat gelukkig al aan! En ja, ik rook ook met gelegenheden, alleen die gelegenheden komen niet heel vaak voor, heb al een kleine van 1 1/2 namelijk dus het mag zeker geen naam hebben! Als ik 3 sigaretjes per maand rook is dat al veel!

Deel Deze Pagina