Dames, ik heb een twijfel en hoop ik misschien iemand kan mij helpen. We zijn met een icsi gestart om zwanger te worden. Ik heb 10000ie pregnyl op 17 juni gespoten om 23.00 's avonds. Ik moest van de ziekenhuis tot vrijdag 6 wachten voor testen maar ik kon het niet meer. Ik kon niet wachten en heb op 1 juli een etos zwangerschap test gedaan. Toen was er een bijna onzichtbare test streep te zien, misschien toen nog van pregnyl. Vanochtend weer getest met etos test en het was duidelijker positief. De streep is niet zo donker als de controle streep maar wel duidelijk te zien. Waar ik nu twijfel is als dit nog aan de pregnyl kan liggen (16 dagen na spuit) en 14 dagen naar punctie? Ik heb zelfs misschien de test niet goed uitgevoerd want ik heb de eerste keer de test stick 5 seconde in de urine potje gehouden en de tweede keer 20 seconden. Ik had niet goed gelezen en ze zeggen 5 seconden onder de urine straal of 20 seconden in een potje. Kan daar aan liggen?
Het kan de pregnyl niet zijn. Die is binnen 10 tot 14 dagen uit je lichaam. Dus ik denk dat ik je dan toch mag feliciteren. Je moet die test van kruitvat doen, 2 voor 5 euro. Die testen heel goed. Groetjes
Hoi Wendy, Dank voor je reactie heb inmiddels idd ook andere berichten gelezen waar dat ook stond. Trouwens ik heb ook pcos en een mk achetr de rug. Hopelijk deze keer komt wel goed veel succes met je iui
Maar je hebt10.000 gespoten dan duurt het langer dan 10 dagen. 5000 is er naar 10 uit. Dus het zou toch pregnyl kunnen zijn sorry...
Ik heb 13 dagen na pregnyl 10000ie licht positief getest. Ik zat met dezelfde stress als jij Op 1 juli had het er toch min of meer uit moeten zijn en zelfs als je lichaam het traag afbreekt dan zou je streep niet donkerder worden. Je zou nu dan niet meer positief testen. Dus: gefeliciteerd!
Bij mij 10.000 na 8 dagen niet meer zichtbaar op zwangerschapstest van Kruidvat. Vanaf dag 9 begon deze licht positief en uiteindelijk na 12 dagen heel erg donker. Dus zou zeggen dat het er positief uitziet.
Bij mij was 10.000 pregnyl er na 8 dagen uit. En 2 dagen later positief getest met kv 2 v 5 Dus, gauw nog een testje doen en dan juichen!
Dank voor jullie reacties. Ik wacht nog even tot vrijdag voor dat ik weer ga testen ik vindt het toch erg mooiklinkend om positief te zijn. Ik voel namelijk helemaal nix qua qwaaltjes en dat maakt mij zo onrustig. Heb jullie wel symptomen gehad? Ik had tot woensdag wel wat grotere en gevoeliger borsten maar daarna niet meer. Vorige keer had ik de eerste week al het idee dat ik zwanger was. Toen dat de qwaaltjes minder ging worden is het mis gegaan. Vandaag ga ik stoppen met utro. Zijn jullie ook al mee gestopt?
pregnyl halveert elke dag, zo kun je berekenen wanneer de pregnyl ongeveer uit je lichaam kan zijn.. maar ieder lichaam is weer anders, dus t kan nog beide kanten op zou ik zeggen..