Hoi dames, ik lees veel op het forum dat er mensen aan weight watchers doen of dit willen gaan doen vanaf 1 jan. 2013. ik begin zelf woensdag 2 jan. met weight watchers. ik dacht misschien is het wel zo leuk om dan een weight wachters club te beginnen om elkaar te steunen of gewoon lekker over de wel en wee van het lijnen te kletsen. dit topic is dus voor mensen die weight watchers doen of gaan doen. maar die er wel sirieus mee bezig zijn! hi komt u maar
Ik ga mee doen! Totaal geen zin maar ik moet! Ben in het laatste half jaar 10 kg aangekomen door zware B.I. en daardoor niet kunnen bewegen (10 min gewoon lopen is al een uitdaging) en van ellende wat lekkers eten. Ik begin met een revalidatie en ik pak mijn gewicht aan. Ik wil in totaal 20 kg er af hebben, minimaal. Grote klus dus! Ooit 13 kg met de ww afgevallen in 13 weken dus hopelijk gaat het net zo en ben ik er met 20 weken van af Succes! Ik doe trwns ww online. trwns... op 6 jan gelijk een foute dag! Mijn zoontje viert zijn verjaardag en ik heb op die dagen echt geen zin om op te letten!
Ik wil WW ook weer oppakken. Ik doe het online! Laatste maanden erg laten versloffen maar ga proberen donderdag weer te beginnen.
Leuk !! Ik dacht al dat er niemand meer bij zou komen maar leuk ook ik ga me zo officeel aanmelden bij ww online. En ook ik moet 20 kilo afvallen Gezellig dames
Ik wil ook meeschrijven heb al eerder ww gedaan en was toen 5 kilo afgevallen. Moet er nu nog 6 kwijt. Is het de bedoeling dat we ook eetdag verslagen plaatsen? Elke dag
Nou dat zal wel leuk zijn! dagelijks schrijven wat je gegeten hebt zo: O: T: L: T: D: T: = ontbijt tussendoor lunch tussendoor diner tussendoor en misschien ook een weeg dag ??
Mijn 1e dag is een feit! De kop is er af! Zet m op chiggy donderdag! Je kan het! En liga, wanneer begin jij? En saar, succes! (als je meer dan 20 kwijt moet klinkt 6 echt goed haalbaar! Maar wat is je start gewicht? 6 op 100 is duidelijk makkelijker dan 6 op 60!) Voor de dames online. Volgens mij kunnen wij daar ook online kletsen! Wel iets anoniemer misschien? En ik wil hier regelmatig kijken maar weet niet of ik tijd heb om alle dagen eten te noteren! Ik mag écht veel joh! Snap niet goed hoe je hier van af moet vallen! Maar eerlijk gezegd ben ik enkele maanden terug ook begonnen met de ww en viel toen in een week 1,5 kg af. Daarna nam ik in de 2e week mijn weekextra op voor een etentje en de dag na het etentje zat de 1,5 kg er weer bij. FRUSTREREND! Hoop dat het nu beter aan slaat! Geen lol aan! Vandaag: O: 2boterhammen, fruitspread en pindakaas en boter T: banaan Listolet oude kaas, 3 grote rauwe wortels T: appel D:aardappelballetjes uit de oven, toscaanse carre, paprika, ui, komkommer, beetje mayo Kruiden thee, water, 1koffie verkeerd (dit drink ik altijd al dus hier geen verandering) En nu nog 5 punten over! Ik eet meer dan normaal! En niet anders dan normaal behalve dat ik een koek en wat lekkers tussendoor laat staan. Ik eet trwns (altijd al) biologisch, voornamelijk vegetarisch, géén volkoren producten (kan ik niet tegen, heel erg buikpijn) en weinig melk producten (kan ik ook niet heel goed tegen) Dat maakt het niet makkelijker!
mijn dagmenu voor morgen: O: 1 volkoren cracker met runderrookvlees (twee plakjes) een glas karnemelk, kop koffie en een appel L: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en 1 banaan D: 4 gekookte aardappels normaal 200 gr spinazie 1 rundervink en 2 eetlepels jus en 1 glas karnemelk
volgens mij kan ik beter me appel van me ontbijt nemen als tussendoortje tussen ontbijt en lunch en me banaan als tussendoortje tussen lunch en diner ?
Gezellig dat het al iets drukker is! Donderdag ga ik ook echt beginnen. Morgen gaan we een dagje weg dus dan lukt het toch niet! Donderdag wordt ook mijn weegdag....spannend hoor want ik heb de hele decembermaand niet op de weegschaal gestaan dus ben benieuwd wat mijn startgewicht wordt! @Eef Misschien een tip voor als je niet aan je punten komt om een vollere variant te kiezen, dus bijv 48+ kaas ipv 20+ kaas. Lastig trouwens dat je weinig tegen melkprodukten en volkorenprodukten kan! Ik eet zelf ook geen volkorenbrood...ik vind dat zo vies! @Ligakoekjuh Ik zou het fruit idd als tussendoortje als je geen punten meer overhebt en anders een ander tussendoortje. Hoeveel punten mogen jullie eigenlijk? Ik mocht er 28 maar ik vrees dat dat er donderdag wel iets meer worden
zullen we een tabel maken met startgewicht en afgevallen ? Voorbeeld (dus kopieeren en verder gaan exact eronder) Ligakoekjuh Start gewicht: 89,2 Afgevallen: -
Ik ga ook weer met ww beginnen!!! Ik ga het proberen zelf op te pakken en niet naar de bijeenkomsten te gaan....hopen dat het me lukt we gaan in mei naar Turkije en mijn doel s om 18 kg af te vallen ( 1 kilo per week) moet haalbaar zijn...leuk om hier met jullie te kletsen...
Hallo dames, Ik meld mij ook aan. Mijn man en ik willen graag 5 kilo kwijt. Weegdag is zaterdag en wij starten op 7 jan. Deze week ga ik mij nog wat verdiepen in de punten en een weekmenu maken. Wij mogen beide 26 dagpunten en 49 weekpunten eten.
Volgens mij mag ik 37 punten per dag...volgens de oude methode dan weet niet hoe de huidige methode is...