Nou, dacht dat ik mooi de dans zou ontspringen qua griepjes en verkoudheden. Werd ik me vanmorgen toch wakker met een dikke keel en pijnlijke spieren. Ik ben ook slachtoffer helaas. Na mijn zoon, die nu gelukkig zelf weer aan de betere hand is dan. Raar genoeg zit mijn neus niet dicht, maar goed. Dat had zoonlief ook helemaal niet. Die had ontstoken ogen in plaats daarvan . Vanavond dus maar op de bank met een dekentje en mijn laptop om wat te werken. (Lang leve thuiswerk wereld). Vriendlief is alleen zo'n lompe zak, want die doet gemeen en is ruzie aan het zoeken . Nu ben ik dan ook wel een slechte zieke hoor. Als ik de ''baby'' uit kan hangen dan doe ik het ook. En op dat soort momenten is alleen mijn mammie mijn troost. Zelfs al ben ik 80 denk ik. Zo wou even mijn zielige, grieperige, keelpijnerige eitje kwijt.
Ooooo ja mama's thee (met honing). Ook ik ben door griep gevloerd. Ook sinds vandaag. Maar heb wel een lieve plaatsvervangende mams. Mijn vriend namelijk... Wat vroeger bij mij goed hielp was hotcoldrex. Weet niet of dat nog verkocht wordt? Maar ja apotheken etc zijn al dicht (behalve die in het ziekenhuis). Beterschap
Kan je de hand schudden. Heb keelontsteking. Mijn neus zit wel helemaal dicht. Ben 33 weken zwanger. Heb t zo benauwd dat ik vannacht in de tuin ben gaan staan voor wat lucht. Bij ha geweest maar omdat ik zwanger ben mag ik niets helaas. Beterschap!
Hier dan wel geen keelontsteking (meer heb hem al 2x gehad in 18 weken tijd ) Maar ben wel al 18 weken snot verkouden:x Neus zit pot dicht en hoest de longen uit mn lijf en word ook spaans benauwd wakker..
Dat is echt naar s nachts. Raakte echt een beetje in paniek dat ik niet meer kon ademen. Heel de nacht beneden gezeten en af en toe de tuin in. Ben om 4 uur gaan douchen, had ik eerder moeten doen, toen kreeg ik weer wat lucht.
Mag je een amoxicilline? Dat heb ik namelijk gekregen toen ik het zo benauwd had. Bronchitis had ik toen. Luchtweginfectie. Uiteindelijk met 38.3 bevallen. Op de laatste dag van de kuur. DMV een ks. En je raad het al. Het slijm kwam na de ks los, maar ik kon niet hoesten. Dat deed namelijk zo erg pijn.
Amoxicilinne zou evt kunnen maar moet eerst t weekend afwachten of t overgaat en dus een virus is en geen bacterie. Mocht ik koorts krijgen van t weekend dan moet ik gelijk de hap bellen. Hoop niet dat t zo afloopt als bij jou...
Nee joh zal vast wel niet . Ik was al 37wk toen ik die infectie kreeg. Die ks kreeg ik ook maar toevallig hoor. Omdat beeb zijn hartje terugliep en ze mijn eerdere litteken niet vertrouwde. Maar goed, wat had ik het toen benauwd zeg. Al dat slijm en ik kreeg het gewoon niet weg. Was als de dood dat mijn litteken zou scheuren .
Arme jullie! ik ben ne aan de beterende hand! Ik was al 12 jaar grieploos, en dacht ook dit jaar te ontsnappen! Zoontje na vier maanden eindelijk beter... En drie dagen later was ik dus alsnkg de pineut! Het is een hele hardnekkige en langdurige griep, bij mij begon hij vorige week vrijdag al en heb nu nog lichte keelpijn en ben niet verkouden maar heb nog wel holte ontsteking, dus nog veel dizzy en hoofdpijn! Succes meiden!
Lekker klagen hoor, doe ik ook als ik ziek ben! Ik dacht dat die griepepidemie al voorbij was, maar heb hier 2 zieke kindjes met koorts en overgeven. Homdsberoerd zijn ze en ik word al zenuwachtig bij het idee dat ze me eventueel aan kùnnen steken. Beterschap trouwens!
Oh getsie ja dat lijkt me helemaal naar. Jij was al wat verder dus. Ik hoop dat ik er met een paar dagen vanaf ben.
Hier niet echt ziek, maar wel verkouden, hoesten e.d. en niet fit. Neus zit ook dicht. Heb wel neusspray (zoutoplossing) maar het helpt niet om mijn neus te openen. Erg vervelend.
Och hou op, schei uit! Ik ben al 3 weken ziek! Ben nu met het 3e virus bezig geloof ik. Hoop dat het hierna ook over is, ben er klaar mee! Beterschap!!
Slik nu antibiotica. Woensdag naar de ha geweest en had/heb een beginnende longontsteking. Ze hoorde slijm rechts onder in de long. Nu slik ik dit dus al vanaf woensdag het gaat beter niet meer zo vreselijk aan het hoesten maar nu heb ik weer keelpijn en klink schoor. Hoop niet weer iets er achter aan en ik slik nog die ab natuurlijk was voor een week. Dochter is ook al een paar weken aan het sukkelen vrijdag nog bij de ha geweest ze vertelde donderdag mama auw oor dus denk ga even langs. Oren goed maar keel wat rood. Vandaag 38.9 koorts dus tja ? Week daar voor mijn oudste ziek boven de 40 koorts die is nu wel op geknapt gelukkig. Dus ja. Hier dus ook een klaag.
Het is echt tijd voor de zomer. Iedereen blijft maar kwakkelen. Hier in mijn directe omgeving al drie virussen bekend. Buikgriep Verkoudheid En dan zo'n apart verkoudheidsvirus met keelpijn, oorontstekingen en andere rare dingen. De laatste keer dat ik koorts had is bijna 5 jaar geleden. Nou en heb t mogen voelen.