Dag dames, Mijn dochtertje van zes maanden draagt een paflikbandage. DeE is inmiddels behoorlijk vies geworden. Ik had bij het revalidatiecentrum gevraagd hoe ik deze kon wassen. Zij gaven aan een handwas programma 30 graden te gebruiken. Dit heb ik dus gedaan,maar hier wordt de bandage helemaal niet schoon van. Hoe maken jullie dit schoon? Ik ben bang dat wanneer ik het heter wasmachine het gaat krimpen. Liefs sannie
Wij hebben de camp spreider, maar die klittenbandjes zijn volgens mij van hetzelfde materiaal. Nu heeft onze grapjas een paar dagen geleden kip gegeten met wortels en er is een oranje vlek die er dus echt niet meer uitgaat. Helaas! Je zou vanish of zo'n vlekkenmiddel kunnen proberen op de vlekken en dan wassen, misschien helpt het wel. (we krijgen overigens over een week of 4 een grotere, dus dan hebben we mooi weer een nieuwe)
Iets van een vlekkenmiddel proberen? Maar hoe krijg je dat ding snel droog of mag je kindje er al een tijdje eruit? Ik loop nu ook tegen dat probleem aan, maar uk mag dat ding nog niet uit (alleen er even uit met wassen en dan beentje in de goede houding houden). Wassen van de Pavlik wordt dan lastig, ben ik bang.
Hier hadden we ook een pavlik, hij mocht eerst helemaal niet af (24/7) en na 4 maanden ging ze naar 23/7 dus was een uur te kort om te wassen. Ik sopte het ding maar zo goed mogelijk af en dan de föhn er op. Toen ze na 7 maanden klaar was met het ding heb ik hem uitgewassen, maar echt schoon is ie niet geworden. Omdat we dus maar 1 exemplaar hadden bewaar ik hem, aangezien de kans op een pavlik bij een evt. 2e kindje wel aanwezig is leek me een reserve exemplaar wel handig, kan ik dan tenminste wel wassen ... Want ik neem aan dat je de vlekken er wel uit krijgt als ze er nog niet zo lang in zitten.