Ik heb de 2e iui gehad met clomid en pregnyl. Al ruim 1,5 jaar is mijn cyclus regelmatig met een lf van 13/14. Wij doen iui ivm vijandig bmslijm en eisprong is steeds aanwezig. Toch ben ik nu 10 dagen overtijd en zijn testen negatief. Iemand ervaringen/tips?
Door het gebruik van medicatie kan je cyclus behoorlijk van de rel zijn. Ik zou wel even contact opnemen met het ziekenhuis om dit aan te geven. Wellicht dat ze even wat bloed willen prikken om te kijken of en wat er aan de hand is. Naar zeg, die onzekerheid (hoop) en maar negatief testen... Sterkte!
Dankje elmo! Ik heb met 6 dagen overtijd een urinetest en echo in het ziekenhuis gehad. Op de echo was niets te zien behalve nog iets verdikt baarmoederslijm (volgens haar hieraan te zien dat ongi inderdaad niet geweest is. Heb namelijk wel vanaf nod 3 dagen bruinverlies gehad) en baarmoeder stond iets open maar dit is ook het geval bij aankomende menstruatie. Bloed onderzoek wilde ze niet want volgens haar zijn urinetesten tegenwoordig gevoelig en betrouwbaar genoeg. Ik moest maar wachten op ongi. Prima, ik geloof ook wel dat ik niet zwanger ben maar waarom word ik dan niet ongi...
Wat vervelend joh (wel fijn dat ze je toen al hebben laten komen). Soms sla je een rondje over..maar na een IUI is dat wel gek. Hadden ze daar geen verklaring?
Nee niet echt. Het enige wat ze dachten als ik niet zwanger ben is dat er wel iets heeft plaatsgevonden maar heel vroeg is mis gegaan. Dat ik nog niet ongi ben vinden ze in het ziekenhuis ook zeer uitzonderlijk.