Zwemslippers?!

Discussion in 'De lounge' started by MissX28, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

Aug 2, 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dag meiden,

Eind augustus gaan we op vakantie naar Italië en onze camping heeft alleen een kiezelstrand en ook in het water liggen veel steentjes: erg pijnlijk aan je voeten! Nou ben ik eigenlijk op zoek naar een soort van zwemslippers. Dus zeg maar teenslippers maar met dan achter nog een extra bandje, zodat ze niet uit vallen tijdens het zwemmen. Ze moeten dus ook tegen water kunnen. Iemand een idee of dit bestaat en waar ik ze kan vinden? Ik vind op Internet alleen maar van die foeilelijke waterschoenen...

Groetjes, MissX28

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Je hebt wel slippers met een bandje, maar ik vrees dat ze die ook erg snel zullen verliezen..

Voor mijn dochter heb ik nu voor t tweede jaar iPanema's en daar loopt ze super op en ze zijn helemaal van plastic. Maar ik vind het eerlijk gezegd wel echte meidenslippers.. En ondanks dat die met lopen moeilijk uitgaan, zou ik haar daar ook niet mee laten zwemmen. Maar zijn deze:
    http://www.slipperwebshop.nl/ipanema/?gclid=CKWzi8j_7bACFVMTfAodlXrO5A

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Is het voor jezelf of voor je kinderen?
    Voor kinderen hebben ze ze bij H&M, Hema en ik denk C&A ook wel

Product Detail | H&M NL

Anders sandaaltjes doen, of echte waterschoenen.

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
  5. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
  6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    foeilelijk of niet maar waterschoenen of surfschoentjes zijn er wel op gemaakt en moeilijk kwijt te raken.

Vind ik het enige nadeel van het Gardameer...al die stenen.
    Verder vind ik het er super al zou ik volgend jaar wel ergens anders heen willen binnen Italie.

Waar gaan jullie precies heen?

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik ben ook benieuwd waar jullie precies heen gaan. Wij gaan al jaaaaaaaaaren naar het Gardameer. :D Dit jaar ook weer voor 2 weken vanaf 21 juli.

Wij vinden de waterschoenen/sandalen van het merk Teva ideaal!

8. Jess1986

Jess1986 Actief lid

Sep 28, 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb surfschoentjes aan als ik ga surfen en dat werkt toch echt het beste. Trek ook wel eens van die Teva's aan bij dit soort grappen maar die zijn ook niet echt charmant. Wel heel handig en als je zwemt zie je het niet.

9. MissX28

MissX28 Bekend lid

Aug 2, 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt voor jullie reacties, maar het is voor mezelf. Voor de jongens heb ik inderdaad Teva's, ideaal!
    Wij gaan naar het meer van Lugano, net over de Zwitserse grens. Heerlijk daar! M'n schoonouders hebben daar chaletjes op een camping.

10. MissX28

MissX28 Bekend lid

Aug 2, 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @jess1986, mag ik vragen waar jij jouw surfschoentjes hebt gekocht? Wil er ook niet al teveel geld aan uit geven voor die ene keer per jaar.

11. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Bij de Lidl hadden ze geloof ik weer van die surfschoentjes, niet al te duur. Even op de site in de folder kijken!

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
  13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik zou gewoon voor van die plastic waterschoentjes gaan, die kan je overal verkrijgen en die gaan no way uit tijdens het zwemmen:D

14. Waterschoenen/surfschoenen hoeven niet duur te zijn, je kan ze o.a. kopen bij ANWB/Perry Sport etc. Zijn iets van 8 euro dacht ik.

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,195
    225
    63
    Gelderland
    De surfschoentjes zijn bij Schoenenreus 4,99! Vanaf maat 23 geloof ik tot maat ...(ergens in de 40). In lichtblauw, roze of zwart.

Ik haal ze ieder jaar weer nieuw voor de kinderen (heb een zoon en een dochter, zit 5 jaar tussen), ik vind ze ideaal voor het strand!

16. MissX28

MissX28 Bekend lid

Aug 2, 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt voor al jullie tips! Het zijn de iPanema's geworden!

Share This Page