Hoeveel aan Nuon?

Discussie in 'De lounge' gestart door suus28, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus28

suus28 Lid

30 jul 2007
    52
    0
    0
    De titel zegt het al. hoeveel betalen jullie per maand aan de nuon?
    Wij betalen nu 160 euro per maand en dat lijkt me redelijk veel. Ben benieuwd.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    is dat alleen voor stroom?

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.171
    8.164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    181.85

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Wij betalen 182

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

220 met laatste verhoging

6. Dushi

Dushi Niet meer actief

Oef... ik moet 118 of zo gaan betalen. Gas/electriciteit

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

het ligt er natuurlijk ook aan wat voor huis dat je hebt trouwens. wij hebben een grote 2 onder een kap

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    wij 190 voor gas en stroom

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Hier ook rond de 190 pm voor gas en electra

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    140 met 15 euro verhoging (zeer goed geissoleerde tussenwoning) en nieuwe ketel?hetelucht

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Oohja wij wonen in een tussenwoning, niet erg groot 2 slaapkamers.

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Na laatste verhoging 239,00 euro (gas en licht). Echt gigantisch veel! Wij hebben een tussenwoning uit 1939, zo goed als alles dubbel glas, geen vloerisolatie..We hebben al eens aan nuon gevraagt of onze meter eens gagekeken kan worden, omdat we zo ontzettend ver boven het gemiddelde zitten qua stroomgebruik en we echt niet meer elektra gebruiken ivm het gemiddelde huishouden. Dat wilden ze wel, maar mocht er niets mis zijn met de meter, dan kost het ons een maandtermijn! NUON en SERVICE? Gaat echt niet samen..

Wij durven nu dus onze meter niet door te laten meten, omdat we er niet vanuit kunnen gaan of de monteur ons wel de waarheid verteld ivm dat bedrag. Voor hetzelfde geld zegt hij dat de meter in orde is, omdat nuon dan weer een lekker bedragje kan innen, maar is hij wèl stuk. En het is voor hun zo'n klein karweitje, kan me er erg boos om maken en verdrietig van worden..Is het nu zoveel gevraagt?

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    113 euro.
    We hebben een goed geissoleerde tussenwoning en gebruiken stadsverwarming (geen gasketel in huis dus)

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Loetje, ja een meterijking kost alleen geen geld als de meter idd defect blijkt te zijn.
    Wat je kan doen, is gewoon de storingslijn bellen. Zeggen dat de meter het niet doet ofzo. Dan komt er iemand langs en gaat naar de meter kijken, hem ff doormeten. En misschien dat je dan zo wel een nieuwe meter krijgt. Wat je zelf kan doen is alle stekkers eruit trekken (echt ALLES) en dan kijken of de meter doorloopt. Hij blijft nog even doordraaien, maar na een half uur mag hij echt niet meer lopen.

Succes!

ohja, wij betalen €150 pm. Tussenwoning, dubbel glas 3 slaapkamers. De energie prijzen zijn weer flink gestegen. Dus als je het niet vast heb laten zetten kan het goed zijn dat je termijnbedrag is verhoogd om bijbetalingen te voorkomen.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

P.S. En over de monteurs, zo zijn ze bij de Nuon echt niet. En ik weet het van heeeeeeeeele betrouwbare bronnen ;)

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    105 euro en ik heb vaste stroom +dag en nacht meter
    ik was altijd na 11 uur savonds of in het weekend.
    en vaatwasser gaat hier ook alleen na 11 uur aan.
    in het begin ff wennen maar nu weten we niet beter.

wij hebben een ruime tussenwoning met vrij nieuwe ketel hr++glas(dubbel geisoleerd)
    ennn in de tussenperiodes van winter naar zomer en andersom doe ik eerder een trui en sokken aan dan meteen de kachel op 20

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik betaal nu 130 pm en hou elk jaar een flink bedrag over. Wij wonen in een rijtjeshuis uit 1860 met alleen beneden dubbel glas en eigenlijk weinig tot geen dakisolatie. Muren zijn wel erg dik.

Hier ook altijd goede ervaringen met de NUON monteurs hebben zelfs een keer gewacht (een minuut of 10) met het hersteld melden van de stroomvoorziening zodat wij allen een vergoeding zouden krijgen (stroom viel al weken heel vaak uit).

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Wij betalen voor een eengezinswoning 160 euro per maand.

Ik kan ook uit betrouwbare bron vermelden dat de monteurs van het nuon echt te vertrouwen zijn.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Cira, hier hetzelfde. Even 10 min wachten en we kregen een vergoeding :)
    We zullen dezelfde monteurs wel hebben gehad ;)

20. suus28

suus28 Lid

30 jul 2007
    52
    0
    0
    Oke dus dat maand bedrag is redelijk.
    Gas en licht zijn dus gewoon duur!
    We hebben trouwens een oud huis uit 1900 wel met bijna overal dubbel glas (1 kamer heeft nog enkel glas)

Deel Deze Pagina