hallo, ik ben al zo een 3 maand aan het proberen, nu is het zo dat de laatste dagen ik vooral savonds na een uur terug een gevoel van honger krijg. aangezien ik nie zo ne goeie eter ben kan ik dat nu wel, ik eet ook graag frietjes en nu ineens niet meer, nu heb ik veel zin in salades en dat eet ik niet graag en dan komt er nog eens bij dat ik soms krampen heb in mijn onderbuik. nu was mijn vraag of iemand nog die ervaring had,en niemand hier kan natuurlijk weten of ik zwanger ben,maar zou het mogelijk zijn na 1 week al dat ik die symtonen heb?
Het zou mogelijk kunnen zijn dat je al wel wat voelt, maar vaak komt dat pas later en komt het doordat je het zo graag wilt Maar desalniettemin als ik zo je symptomen lees dan is dit zeer positief!! Ik duim dat je over een weekje positief mag testen
Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook heel erg zin in groenten terwijl ik dat anders helemaal niet zo had. Maar bij iedereen zijn de symptomen natuurlijk anders. Gewoon even een testje doen en je weet het
Waar zit je nu in je cyclus? Het zou kunnen maar je lijf doet rare dingen. Mijn lijf heeft me ook al aardig voor de gek gehouden.
Het kan... Maar het kan ook je lijf zijn dat je voor de gek houdt.. Idd ik ben ook benieuwd waar je nou zit in je cyclus??
Het kan wel, ik had ineens heel veel zin in fruit en appelstroop. dat was ook nog voor mijn nod. Hieraan wist ik gewoon dat ik zwanger was.
Dus zeg maar een week na je eisprong.. Tja, dan kun je al wel verschijnselen krijgen hoor..Je hormoonhuishouding begint dan al lekker wild te doen. Maar dat doet het ook als je ongi moet worden, als jij dus nu echt verschil merkt, dan zou ik toch over een dag of 7 een testje wagen! Misschien een idee om je cyclus bij te gaan houden?
Ik had het het eerste half.jaar ook, ik at ineens dingen die ik anders niet wilde, ik rook beter, koffie smaakte niet meer etc. etc. na een half jaar proberen raakte ik die dingen kwijt. Inmiddels al 15 Maanden aan het wachten.... Wat ik maar wil zeggen...je lichaam kan.je behoorlijk voor de gek houden als je iets graag wilt. Ik hoop voor je dat het voor jou ouders is.
Ik had ook de hele tijd zo'n honger gevoel. Maar geen zin om iets te eten. Ook had ik dit al voor mijn NOD, en wist ik vrij vroeg dat ik zwanger was. Succes met wachten. Hopelijk is het bij jou ook positief. XXX