Hallo Allemaal, Ik snap er even niks meer van! ik ben vrij regelmatig (soms 1 dag later) cyclus van 28-30 dagen. Deze maand mn ei gevonden en een knaltest op 1 augustus! mn nod was dan afgelopen dinsdag/woensdag! maar nog helemaal niks! geen pijn, niks! normaal voor mn nnod al pijnlijke borsten, maar niks! maar t ergste, ook geeen positieve test! (vandaag, net, pijnlijke steken aan linkerkant onder mn buik) maar t is geen ongi pijn want die voelt anders!) helppp,, wie herkent dit?
Hoi Angela, Dat is wel heel erg vreemd ja! Heb je ook je temp bijgehouden? Ik heb namelijk wel eens ergens gelezen dat - ondanks een duidelijk positieve ovulatietest - je eisprong later kan plaatsvinden. Vaak zie je dan ook een paar dagen achtereenvolgens duidelijke posi ovu test. Aan de andere kant.. een vriendin van mij teste 1 dag na nod en haf een omo witte test. Toen testte ze een week later (was haar 2e kindje en ze wist 100% zeker dat het raak was), toen was de test wel positief. Het kan dus wel. Dan maakt je lichaam gewoon nog weinig hcg aan. Ik duim met je mee!! Groetjes
@rini, dank je wel voor je reactie. nee was ik bij deze maand mee gestopt! (afgelopen maanden wel gedaan!) klopt, na die van 1 augustus ben ik gestopt met testen! maar had 31juli ook knal, vandaar. okee dus dat zou ook kunnen, dat hcg later komt. ik ga maandag nog een keer testen, dn is het bijna een week later. (als ik dan ng niet ongesteld ben!) ik weet idd ook nog niet of ik veel hcg aanmaak ofzo, omdat t ons (eventuele) eerste kindje wordt. hoop het wel thnx
Hoi bij mijn is ongeveer het zelfde bij mijn is het meestal 2 dagen voor mijn nOD maar dit keer niet heb alleen afentoe steken in mijn buik en last van mijn tepels en duizeligheid en veel moe voor de rest geen rode duivel te bekennen nu nog dus morgen ga ik testen
hoi hoi, jaa vervelend is dat he hier ook nog steeds niks! ik ga vandaag dus weer even testen halen! (morgen of woensdag is het een week later) ik ben wel beniewd, ook bij jou ik gaa voor je duimen!
Hallo, Hier heb ik juist hetzelfde. Ondertussen in ronde 4 na het stoppen van men pil. Altijd regelmatige cyclus zoals voor ik starte met de pil. Ondertussen ben ik meer dan 2 weken overtijd!! Ook ik ga vandaag nog eens testen ( heb al 1 negatieve test gehad! ) Alleen ben ik wel niet zeker of ik mijn ei heb gehad. Heb niets gevoeld zoals de vorige keer.. Ik duim!!
@calimer, ohh spannend, jeetje, ja het is zo vervelend, vooral als je altijd regelmatig bent zeg maar! spannend, ben benieuwd, laat je het weten? en als hij nega is, ga je dan de HA bellen?
@angelaa: Ik denk het wel ja. Al hoop ik dat ik dat niet moet doen! Heb jij trouwens last van symptomen? Want buiten wat buikpijn, moe en heel af en toe wat beroert voel ik helemaal NIETS. Zie niets aan men borsten, ... Daarom dat ik er van overtuigd ben dat ik niet zwanger ben..
Hier nog zo iemand hihi Ik heb op 29 juli een posi ovutest gehad en vorige week maandag was mijn NOD.. Maar nog steeds niets te bekennen en m'n test van vorige week was negatief. Dus ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in, ik denk dat m'n cyclus gewoon zwaar de weg kwijt is :s Morgen toch nog maar ff een testje wagen, als die negatief is dan zit er nix anders op dan wachten op m'n ongi! Van de week heb ik trouwens wek buikpijn en rugpijn gehad, maar dat is nu alweer een paar dagen over.
nee dat is waar. nee ook helemaal niets, ook idd af en toe buikpijn en steken, maaar meeer niks! mn borsten ook niet, hou ik ook elke dag in de gaten. maar dat zegt niks, want je hoeft ook niet persee wat te voelen! daarom blijf ik nog maar even positief!
Pfff! Spannend!! Ik ga even de douche in springen en dan naar kv gaan achter een testje! In tussentijd niet drinken en hopen dat ik snel naar toilet moet
@flora, welkom, ja het is echt vreemd ik heb het normaal ook nooit, dit is echt de 1e keer! rugpijn en buikpijn heb k idd ook! maar dat is idd komen en gaan!
Hey, spannend allemaal! Maar inderdaad allemaal raar, ik had dat deze maand ook, moest eigenlijk gisteren al ongi worden, toen bleef het uit, maar vandaag kwam het toch helaas, dus wij gaan op naar de volgende ronde! Maar inderdaad wel raar als je al bijna een week overtijd bent, en nog steeds negatief.. Succes voor iedereen!! Groetjes
Jaa is ook zooo, maar goed idd anders gewoon weer naar de volgende ronde! En ik had ook ha gebeld voor bloed prikken, maar dat vond ze niet goed genoeg, over een week pas! Pff
nou dan kan ik mij hier ookwel bij aansluiten. rara cyclussen achter de rug,zie banner, vanmiddag toch ff testje gehaald maar negatief. nu cd 36. bij eerste beeb pas positief getest op cd 41!!! ik hou alle moed erin en duim voor ons alle #rustigafwachtenmaarweer#
Helaas, negatieve test!! IK veronderstel dat ik gewoon een cyclus zal over geslaan zijn.. Heb ik nog wel al gehoord! Of kan het dat mijn urine niet meer goed was. Ben om half 12 naar toilet geweest, mijn urine opgevangen en dan bewaard tot nu. Mijn urine stond niet in de koelkast. Ik voel me ook helemaal niet zwanger, dus geloof er niets meer van..
@calimer, ik weet wel dat het niet handig is om te bewaren en dan te testen. pff echt vreemd. ik gaa ook zo ff testen, heb ze net gehaald!