Mijn antwoord is ja na 27 jaar ligt er nog steeds een knuffel in mijn bed. En als ik op vakantie ga, gaat ie lekker mee
Ik ben bijna 24 en ik slaap nog steeds met een doek die ik heb sinds bijna geboorte. haha *schaam* Vroeger duimde ik er ook bij, maar dat heb ik mezelf afgeleerd toen ik 15 was, lol
Tot mijn dochter geboren werd wel. Mijn vriend wilde mijn knuffeltje al heel lang uit bed hebben. Toen s nachts mijn weeën begonnen heeft hij mijn knuffeltje in de kast gestopt en zei:zo schat, je wordt nu moeder dus die knuffel kan echt niet meer. Sindsdien ligt hij in de kast. Als ik kleding pak zie ik hem liggen hihi.
Jazeker! Ik heb nog steeds een knuffel van vroeger in mijn bed, welke ik al 34 jaar heb. En er ligt een beer van mijn dochter bij mij in bed. Ze vindt die beer leuk om mee te spelen, maar die beer mag absoluut niet bij haar in bed, die beer moet bij mij in bed.
Tot anderhalf jaar geleden sliep ik nog met mijn knuffel, Meneer Aap genaamd . Als het aan mij zou liggen zou ik dat nog steeds doen, maar de honden vinden hem ook wel erg leuk en hebben zijn oor en neus kapot gebeten. Toen heb ik hem maar weggelegd. Weggooien zou ik nooit doen, ik ben vaak opgenomen geweest in het ziekenhuis en hij ging iedere keer mee.. teveel emotionele waarde.
Ik slaap weer met een knuffel mijn vriend heeft me er toen 1 gegeven en sinds dien ligt dat ding weer bij me in bed. Tegen mijn vent aan liggen heeft geen zin: ik slaap op m'n zij en hij op z'n buik
Soms, dan heb ik zin om iets te knuffelen en is mijn vriend van plan lang op te blijven. Inmiddels al iets van een half jaar niet meer gedaan maar niet omdat ik er een probleem mee heb, komt er gewoon niet van. Ik ken zoveel mensen die kussens knuffelen als ze slapen, waarom dan niet gewoon een knuffel