Joh, bel gewoon en dan zeg je dat je haar nu nog hoort... Boeiend... Zolang er maar iemand gaat kijken
+1 als je nu wacht ben je idd te laat. Ik zou nu bellen en als ze weer om hulp roept het dan ook nog voor de zekerheid opnemen. Anders idd ook nog je man met een paar buurmannen laten zoeken. Maar sowieso de politie bellen.
het geluid kan weergalmen misschien ligt ze bv tussen 2 huizen in of bij de gezamelijke afvalcontainer (noem maar even wat). snap niet dat de buurt niet eerder actie heeft ondernomen dan alleen vanmorgen.
Ik zou echt met een groepje op het geluid afgaan! Misschien is er wel iemand gevallen of zit vast of weet ik het. Telefoon meenemen! Misschien verkeerd ze al een tijdje in nood en raakt uitgeput (omdat ze ook stopt met schreeuwen).
Ik kan me voorstellen dat je er niet van kunt slapen. Zelf zou ik, ook al is het nu stil, toch nog een keer met de politie bellen. Als er vanmiddag al agenten in de straat zijn geweest, is misschien bij de politie wel bekend om welk adres het gaat. Dan is het goed dat zij geïnformeerd worden dat er toch weer wat aan de hand is. Om je een hart onder de riem te steken: ik ben ooit om drie uur 's nachts dus WEL naar buiten gerend met m'n EHBO-koffertje toen ik iemand om hulp hoorde roepen. (Mijn man was gelukkig thuis dus we gingen er samen op af.) Wat bleek: er lag een man in een andere voortuin die door zijn vriendin beschoten was met een luchtbuks. En wij stonden dus naast hem in diezelfde voortuin... we wisten niet hoe snel we met die kerel weg moesten komen. We zijn met hem naar de huisartsenpost geweest. Tegen de tijd dat we weer terugkwamen in onze eigen straat, stond het vol politie in kogelwerende vesten. (Blijkbaar was alleen doorgegeven dat er was geschoten en niet waarmee.) Ik ben toen erg geschrokken van de hele situatie. En we kregen ook nog min of meer op ons donder van één van de agenten dat je bepaalde dingen toch echt beter aan de politie over kunt laten. Zeker omdat in die straat ook al eens met een echt handvuurwapen is geschoten. (Inmiddels wonen we er niet meer.) Ik neem mijn verantwoordelijkheid naar anderen nog steeds serieus, maar ik ben sindsdien wel een stuk voorzichtiger geworden met ergens zelf op af te gaan. Het kan ook anders aflopen. Dat betekent niet dat je dan maar niets moet doen. Maar de juiste instanties informeren is ook al 'iets doen'.
Ik snap überhaupt niet waarom je niet direct gebeld hebt. In godsnaam bel nu als nog en wel direct. Leg het uit. Die agenten gaan dan huis wel kijken en aanbellen bij de buren als ze het niet vertrouwen. Ben blij dat ik daar niet woon. Met zulke buren heb je geen vijanden nodig.
Bellen! Nu alsnog! Je gaat het jezelf niet vergeven als je vandeweek in de krant leest dat er een of ander familiedrama heeft plaatsgevonden. Bel nu!
Je gaat wachten met bellen totdat je haar weer hoort? T zou je maar overkomen en niemand schiet te hulp en wacht af ... Elke sec kan te laat zijn. Geen idee wat er aan de hand is , maar dan maar zeggen ze gilt nog puur om er wat politie heen te krijgen om poolshoogte te nemen.... Arme vrouw wat zal die zich ellendig alleen voelen Bel aub en eis dat er iemand gaat kijken of ga zelf ff de buurt verkennen waar t geluid vandaan komt met wat buren die nog wakker zijn...
Ik heb de politie gebeld en ze hebben meer oproepen gekregen..en ze zijn bezig met haar probleem. De agenten hebben haar ook gehoort via haar echtgenote. Ze hebben alleen doorgegeven dat het een moeilijke situatie is. Ik heb well begrepen dat het geen mishandeling is, maar wat het is hebben ze niet gezegd.
Kijk, dat moet je toch een redelijk rustig gevoel geven. Jij hebt nu gedaan wat je kon en moest doen en de politie zoekt het verder uit. Goed gedaan meid, nu lekker slapen!