Begin en nu gelezen. Misschien mankeert die vrouw iets psychische dat ze daarom zo reageert. Als de politie zegt er mee bezig te zijn. Misschien is ze wel aan het flippen en wil ze niet opgenomen woorden of wat. Als echtgenoot kan je dan ook niet veel doen. Dus begin nu dus in deze hoek te denken.
Nee die man hoor je niet. Wat kan hij doen als ze zo doet niet meer dan jullie ja een crisis dienst inschakelen. Maar dan moet het wel heel erg uit de hand lopen! Hopelijk woord deze situatie snel voor de omgeving beter. Schreeuwen en nee nee roepen hoeft niet altijd te betekenen dat er huiselijk geweld of is. Er kunnen meer dingen zijn. Maar wel heel goed dat je gebeld hebt. Zou ook niet rustig op me stoel zitten je wilt toch dat het ophoud en je wilt ook iemand helpen. Welke situatie het ook is.
lastig meid maar je hebt gedaan wat je kon, ooit eens een client gehad die maar 1 collega vertrouwde en dat was ik niet toen ik de telefoon oproep kreeg, ben er wel heen geweest maar mevr wou niks zelfs haar man mocht niks doen. gelukkig was die vertrouwde collega ook aan het werk en die heb ik gebelt, we hebben geruild van client en ik haar gebracht en gehaald met de auto maar deze mevr was gevallen en had een gebroken schouder achteraf en jammerde ook alles bijelkaar.
als ze weten wie de echtgenote is dan heben ze zeker een adres en zijn ze er volop mee bezig, laat t los je hebt je best gedaan en ga toch (lekker) slapen.
Jeetje, dat is beangstigend. Begrijp dat je nu niet meer kunt slapen, maar je hebt juist gehandeld! Super dat je bent blijven informeren! Ik werd een keer snachts wakker van een meisje dat op straat gilde alsof ze in doodsangst verkeerde. Het ging door merg en been, mijn partner zat ook rechtop in bed. Twijfelde geen moment en belde 112. We hebben nog op straat gekeken, maar er was niets te zien en inmiddels was het stil. We hebben er nog lang van wakker gelegen en vraag me nog steeds af wat er aan de hand was.
Goed dat je hebt gebeld! Je weet nooit wat er achter gesloten deuren speelt, dus ik zou ook altijd bellen.
Misschien is ze dementerend ik kom ook bij mensen die soms zo in paniek zijn en help roepen door de dementie.. Goed dat je gebeld hebt
Bleegh wat een creepy verhaal. Je weet maar nooit. Wel fijn dat de politie je ietsjes gerust gesteld heeft!
Wij konden niet naar het geluid afgaan, ik zal een foto plaatsen en dan begrijpen jullie het misschien.. Het geluid komt ergens van verte waar de witte gebouw staat..
Die mensen wonen toch gewoon aan een straat neem ik aan? Dan had je toch die straat in kunnen gaan? Dat je de achterkant niet kan bereiken dat snap ik maar de voorkant had je gewoon kunnen bereiken. Maar goed, hoop dat het goed gaat met de vrouw. Ik zou de volgende keer wel veel sneller aan de bel trekken en veel sneller actie ondernemen.