hallo allemaal, Ik wou graag weten of er nog meer vrouwen zijn die tijdens een zwangerschap hadden te maken met een NIET goede doorbloeding van de plasenta ik heb het twee keer gehad met gevolg het overlijden van mijn dochter en het te vroeg komen van mijn zoontje . Hebben jullie medicatie gehad of andere dingen wat kan helpen bij een goede doorbloeding. mijn gyn. wil geen medicatie geven want er was volgens haar niet genoeg bewijs dat het ook echt helpt,nou ik hoop dat er iemand is met een goede tip of hoe dan ook . veel liefs sofaan
Helaas Sofaan, ik weet er helemaal niets van. Ik wil je wel heel veel sterkte en succes wensen met je zwangerschap, want het zal toch wel weer erg spannend voor je zijn. Ik hoop dat er iemand op het forum is die je alsnog wat tips hierover kan geven. Groetjes, Manou
Misschien een second opinion vragen in het ziekenhuis afdeling gynaecologie? Edit; ik lees nu dat je al bij een gynaecoloog loopt, ik nam automatisch aan dat je het over een verloskundige had.
Je kunt er ook even op googlen, maar dan moet je placenta met een c spellen. Bij 'slechte doorbloeding placenta' krijg je al veel zoekresultaten.
Ik heb zoiets al eens eerder in mijn omgeving meegemaakt. Een vriendin bleek dat dus te hebben, maar ze zijn er te laat achter gekomen gevolg dus kindje overleden. Zij moest bij haar volgende zwangerschap kinderasperine slikken ze had nl last van stolsels in de placenta, vandaar de slechte doorbloeding. Dus mss dat je dit kunt voorleggen aan je gyn?