Ik ben benieuwd naar wie wat gebruikt of in gelooft om zwanger te worden. in buitenlandse landen gebruiken ze allerlei van dit soort dingen, speciale drankjes, zalfjes etc. Ik zelf draag een maansteen bij me en bid tot de goden om een tweede wondertje! Ben benieuwd wat jullie voor extras doen!
Ik draag armbanden van Maansteen en Rhondoniet, bid en steek kaarsjes aan, slik vitaminen en probeer gezond te leven (niet roken, beperkt drinken). Ben ook wel benieuwd naar de extra's van andere meiden...
Ik steek geregeld kaarsjes in de kerk aan voor al mn dierbaren en dierbaren die me ontvallen zijn en dan wens ik ookaltijd en bid ik om een 3e wondertje. Verder probeer ik zo gezond mogelijk te leven, en hoop ik elke dag
ik slikte etos zwanger worden, ben er mee gestopt droeg een maansteen, ben ik kwijtgeraakt heb nog wel een rozekwarts naast mijn bed liggen, die werd me aangeraden in een winkel verder slik ik nu andere zwangerschapsvitamines ik temp loop bij de gyn
Na de daad blijven liggen doe ik zoiezo wel, al moet ik er na een half uur echt uit (snel blaasontstekingen en moet dus binnen een uur na de sex goed uitplassen) Maar dat had ik al voor Justin en Colin kwamen, en toen was die 10 minuten ook voldoende
* Etos zwanger worden pillen slikken * Temperaturen * Ovulatie testen gebruiken * 15 minuten blijven liggen met de billen omhoog na de daad * Gezond eten en drinken (geen drank, niet roken enz) * Hopen & dromen....
Hallo Dames, Wat ik doe is: * Foliumzuur slikken * Goed op mijn dagen letten * Bidden, geloven en hopen Succes allemaal!
@ Lad: Ja het zijn 6 hulsjes die je in kunt brengen. Ik ga het nu voor het eerst gebruiken. Ben benieuwd wat het doet en of het wat doet. Zijn er meer die hier ervaring mee hebben?
Voorwerp: mijn vriend Hulpmiddel: foliumzuur, kussen voor onder de billen Spreuk (van mijn vriend): Zó, deze is raak geschoten Regelmatig vraag ik mijn overleden nicht om een beetje extra hulp (ook in moeilijke dagen als bv mijn ongi is begonnen) Ik heb zelfs een pistool tattoo (die in de zak Croky chips zat) op mijn bil geplakt zodat mijn vriend kan zien dat ie daar in de buurt moet schieten Verder let ik op mijn vruchtbare dagen... Verder doen we helemaal niets! Het komt, wanneer het komen moet Groetjes Cyntje78
Ik gebruik etos zwanger worden capsules en met ovu testen vind ik elke maand de goede dagen. Op die goede dagen blijf ik dan een paar minuten met gekantelde bekken liggen zodat het de goede kant op stroomt. Verder hopen hopen en verlangen!!
hahahahaha.....geweldig Ikzelf geloof niet zo in al die toestanden maar ieder voor zich, we hebben gewoon om de dag sex en merken het wel wanneer het raak is!!!!
- foliumzuur slikken - gezond leven, dus gezond eten en blijven bewegen (veel wandelen) - m'n man op het juiste spoor houden om ook zoveel mogelijk gezond te leven - ovulatietesten Dat is het. Groetjes Jolanda