nou ik owrtd gek van al dat geregel dus vraag ik om tips die me kunne helpen. ik moet nog zoveel inpakken, ben bezig met adres wijzigingen, contracten tekene, brieven maken etc en word t echt langzaam gek van al dat geregel. iemand dus tips om het soepeler te laten verlopen dan alvast erg bedankt. Ik zit met een kind van nu bijan 11 manden en dat versoepeld de boel ook niet echt. als ze wakker is gaat alle aandacht naar haar en stop dan meteen wara ik mee bezig was en vergeet het dan nog wel is were op te pakken als ik de kans er voor heb. dus alle tips welkom
Schrijf alles wat je nog moet doen op een briefje. Vink dan steeds af wat je hebt gedaan. Is het niet mogelijk om je dochter een middagje weg te brengen. Dan kan je op je gemak alles in pakken zonder op gehouden te worden. Veel succes met de verhuizing.
Dat is ook mijn tip nummer 1! Dat werkte voor mij ook erg goed met onze verhuizing. We hadden een dubbele verhuizing: weg uit het oude huis, een aantal maanden elders verbleven ivm opleveringsdatum huis en een verbouwing waar ook veel voor geregeld moest worden. Lijstjes bijhouden helpt heel erg goed om het overzicht te bewaren. Wat ook helpt is om een middag in te plannen (voor zover dat lukt natuurlijk) om dingen te regelen en er goed voor te gaan zitten.
Ha meid, Dus je gaat verhuizen? Ga je Tilburg-city verlaten of blijf je in de buurt' Als tip zorg dat je op de doos schrijft wat er in zit en naar welke kamer hij moet. Dan kunnen de sjouwers bij het verhuizen zonder te vragen de dozen eruit doen. En zorg voor genoeg hulp maar niet teveel, dan loopt iedereen elkaar maar in de weg. Suc6
schrijf niet op de bovenkant van de dozen wat erin zit, maar op de voorkant. Als ze op elkaar gestapeld zijn kun je het anders niet meer lezen. En huur een verhuisbedrijf in. Kost wel wat, maar ik vond het echt de mooite waard en uiteindelijk vielen de kosten me erg mee en was alle met een ochtend in het nieuwe huis. Er zijn verschillende websites met tips, moet je even googelen. Daar zitten vaak ook schecklists bij, zodat je lekker kan strepen. Maakt het meteen overzichtelijker. Succes ermee!
he blondie . ik blijf wel in tilburg en ga richting korvel. ipv een kamer flat zonderlift naar een groot huis me tuin van 16 bij 5 . we hebben nog wat verhuizdozen gehaald en een lijst gemaakt naar wat ik allemaal moet bellen en mailen om adres te wijzigen. ik heb dozen van de praxis en daar kan je inderdaad op schrijven waar het heen moet en wat er in zit. ik ga vanmiddag even nog wat lijstjes maken met hoe en wat en denk dat da aanvinken van taken die gedaan zijn erg makkelijk zijn en is ook wel een handieg tip. marloes: ook een handige site bedankt
Lovewinnie, om kosten te besparen: Luierdozen halen bij het kruidvat! Net zo sterk en als bedankje een lekkere slagroomtaart, daar maak je het personeel erg blij mee!