Nou ik ben zo boos, ik moet het even neertypen 16 mei zijn wij getrouwd, nu dus 8 weken geleden. En vanmorgen voelde ik ineens iets scherps langs mijn vingers. Wat bleek het middenste gouden randje van de ring was losgelaten waaahhh . Hoe kan dit nou, dit moet toch niet kunnen. we hebben hier 700 euro voor betaald. Nou ik baal als een stekker. Moet hem natuurlijk terug brengen naar de winkel en ben hem dan waarschijnlijk weken kwijt . Ik was er al helemaal aan gewend en mis hem nu l aan mijn vinger. :x . Zo dat ben ik kwijt, lucht wel op moet ik zeggen.
Zo das balen! En natuurlijk breng je 'm terug naar de winkel, maar dat kost ook weer tijd en dan ben je 'm idd weer een tijdje kwijt. Echt heel irritant!
oow wat naar zeg! en ook zo snel! ik had dat ook met mijn trouwring(die ook aardig wat koste) hij was zeg maar gebroken. bij mij duurde het 10 dagen voordat ik hem weer gemaakt terugkreeg. ik hoop dat die van jou snel gemaakt is!
oke 10 dagen is nog wel te overzien, ik heb er ook niets raar mee gedaan of zo, snap het niet. Heb ik weer.
ik denk dat het ook niet zolang gaat duren hoor meis het is overal heel rustig omdat het natuurlijk vakantie periode is hoop dat je hem snel weer terug heb !
Dat is zeker knap balen. voor hetzelfde geld was je hem verloren. Zou sowieso terug gaan naar de winkel, en goed duidelijk maken dat dit niet moet kunnen voor dat geldbedrag.
Zo das echt vervelend! Je bent hem jammer genoeg wel een paar dagen kwijt....maar tja beter dit dan dat je hem verliest ofzo
ooh verliezen zeg daar moet ik niet aan denken. Het zal je maar gebeuren. Van mijn man is gelukkig nog wel helemaal goed. ik ga morgenochtend gelijk naar de winkel.
Ik heb het nu na 2 jaar dat het diamantje loslaat. En de ring was oorspronkelijk in mat en glanzend goud, nou daar was na 1 maand al niks meer van te zien. Als het goed is heeft m'n zusje 'm naar de juwelier teruggebracht. Ben benieuwd of het iets gaat kosten.
Oh dat is echt zooo balen joh, hopelijk krijg je hem snel weer terug. Zo had ik het met mijn trouwring dat ik hem had weggebracht om groter te laten maken. Na mijn eerste zwangerschap waren mijn vingers dikker gebleven en paste hij dus niet meer. Onze trouwringen waren mat goud, toen ik hem terug kreeg blinkte hij van alle kanten nu hebben mijn man en ik dus eigenlijk 2 verschillende trouwringen
Ook lekker... Die van mij ziet er nog als nieuw uit (26-5-08) maar die van mn man ziet er ook al niet meer uit. Nou is hij gewoon lomp dus ik denk dat t daar aan ligt. Maar zonde is t wel. Maar dit is echt te erg hoor...nu al stuk zelfs. En die ring die je glanzent terug kreeg...zou ik niet geaccepteerd hebben. Zo kreeg hij hem toch ook niet?
Over diamantjes in je ring, Mijn juwelier heeft mij aangeraden om minstens 1 keer per jaar de zetting van de diamant door hun te laten controleren. en het liefst 2 keer per jaar! dit kost mij niets en ik weet zeker dat de diamantjes goed vastzitten!
Ja dat hebben ze mij toen ook aangeraden met mn andere duurdere ringetjes ed. bedenk ik me nu.. Maar bij mn trouwring hebben ze er weer niks van gezegd. Heb t ook al jaaaaren niet gedaan trouwens.. Maar goed heb mn gouden ringen dan ook al jaaaren niet meer om. Eigenlijk wel zonde..
goh wat vervelend voor je! ik snap dat je er al aan gewent bent! ik ben ook 16 mei getrouwd en kan die ring niet meer weg denken. wat ik zonde vind is dat er al krasje op komen.
Nou ik heb de ring terug gebracht. ik kom daar binnen en zeg tegen die man, meneer ik baal. O zegt hij, vertel. Ik dus mijn verhaal vertelt. Zegt hij: ik heb slecht nieuws voor je, de goudsmid is vandaag op vakantie gegaan. wattt. Nu kan ik pas, als hij al gemaakt kon worden, pas midden september de ring weer ophalen Nou nu baal ik nog erger, ik hoop zo dat hij gemaakt kan worden. we zijn 16 mei getrouwd, ik hoop niet dat dit een slecht voorteken is