iemand tip voor een mooie reis

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door little angel, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Wij zijn eind januari naar de dominicaanse republiek geweest. Daar hebben wij onze 5 jaar huwelijk gevierd.. zooooooooooooo moooooooooooi.. woorden schieten echt tekort als ik hier aan jullie moet uitleggen hoe prachtigg het daar wel niet is! we waren zonder kids geweest en dit jaar november nemen we ze lekker mee!

We gaan binnekort voor 4 dagen naar new york! Lekker veel shoppen en uitgaan. Ben benieuwd hoe het daar zal zijn.

Turkije en egypte zijn we ook naartoe geweest.. bij deze landen moet je denken aan zon zee strand en all inclusieve resort's voor zeer weinig geld!

Daarnaast hebben we ook verschillende citytrips gedaan maar dat is meer leuk voor 3 a 4 dagen MAX.

en oh ja. ik kom zelf uit marokko! ook een prachtig land. Je kunt er skieën en lekker op het strand bakken!

We willen op korte termijn ook naar malesie! eigenlijk naar zoveel landen.. we willen echt graag de wereld zien.. er zijn zoveel mooie plekken om te bezoeken!

2. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    oh trouwens.. we moesten een tussenlanding maken in jamiaca! WOWWWWW! wat is het moooooi daar! Die staat ook op ons verlanglijstje

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    superstad om te shoppen!Aardige mensen ook.

4. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Echt niet hoor,
    mijn man is er geboren , en we zijn er een paar jaar geleden geweest, maar ik hoef echt niet nog een keer.
    Heel weinig te beleven, de winkels heb je na 1 keer ook wel gezien.
    Vond alleen het duiken geweldig, maar dat kun je veel beter op andere locaties!
    Wij hoeven er iig echt niet meer heen, en op het moment is het wel goedkoop,Een ticket heb je voor 500 euro iig

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mamavan samia. Heb je een pb terug gestuurd, weet alleen niet precies of het goed is gegaan. Me laptop doet een beetje raar af en toe. ;)

6. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Ja heb het ontvangen! ik heb ook al terug gestuurd!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij zijn 2 jaar geleden naar Bulgarije geweest. We zaten daar in een 4* hotel, half pension direct aan het strand en de boulevard. € 1450,- incl. vliegen, hotel (halfpension dus) en verzekeringen voor 2 personen.

We gingen daar met z'n vieren uit eten, 3 gangen incl. drinken en fooi voor ongeveer 60 euro.

Wij zijn met de bus naar een stad in de buurt gegaan, eerst naar een markt, daar namen we alle vier wat te drinken (fris en thee) voor totaal € 1,50. De prachtigste gebakjes kon je kiezen voor € 0,30 per stuk.

In de stad zelf kon je super winkelen. Niet heel goedkoop, ook niet duur. En ook wer goedkoop eten.

De bus en taxi's zijn ook heel goedkoop en je kunt hele leuke excursies doen. Het is bijna altijd lekker weer in het hoogseizoen.

Wij zaten in Golden Beach, je hebt ook Sunny beach daar is het nog levendiger. Op de boulevard was alles wel duurder dan in het binnenland maar bij elkaar genoemen nog spotgoedkoop. En overal happy hour s avonds dus twee cocktails voor 3 of 4 euro.

Was echt een super leuke vakantie.

Dit jaar gaan we naar Tenerife, lijkt me ook geweldig maar wel bijna 2 x zo duur.

8. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Callela in Spanje is idd leuk...Veel winkeltjes en vlak aan het strand. Het is wel zo dat je de winkels na 1 weekje wel gezien heb.

Porutgal (albufeira,algarve) Is leuk! Veel winkeltjes wel erg toeristisch.

Isla Margarita is goedkoop alleen vliegreis is wel duur.
    Mooi eiland valt veel te zien qua natuur. Het enige nadeel is het lange vliegen.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Kroatie, dalmatische kust.....mooie natuur en gastvrije cultuur.....lekker eten voor een leuke prijs....over een kleine 3 maandjes gaan we er naartoe!

10. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Thailand.....Of vind je dat te ver?
    Spotgoedkoop als je er eenmaal bent, mooi weer, prachtig land, ontzettende gastvrije mensen, heerlijk voor ontspanning maar ook prachtige natuur en cultuur
    en zo kan ik nog wel even doorgaan......

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het ging om een reis van maanden he, niet om een vakantie. zeeland stond niet op ons lijstje :)

we hadden India er nog op staan, Thailand/cambodje/laos, de transsiberie express en Tanzania.

Deel Deze Pagina