Ik zoek een jurk van deze stof Marktplaats.nl > schitterende rok van fransa maat 40 - Kleding | Dames - Merkkleding | Rokken Wie heeft enig idee waar ik die kan vinden????
Fransa is een super mooi merk! Heb er ook 1 rok van.. Misschien eens googlen op verkooppunten van Fransa?
Nee, volgens mij is het niet dit merk, het gaat om de stof. Ik heb er ook 1 van c&a, maar dan met een groene ondergrond gevonden. C&A - jurk - wehkamp.nl
hier 1 van vila, maar dan ook een jurk Marktplaats.nl > nIEUW* Zwart kanten rok, brons kl., voering, VILA maat 36 - Kleding | Dames - Merkkleding | Rokken
Weet je waar de Jumbo zit? Daar zit ook de zeeman, daarnaast zit een winkeltje met schoenen, die is nu groter geworden en hebben nu ook allemaal jurken. Misschien zit daar wel wat tussen? Ook al in de kroonpassage gekeken? Daar hebben ze wel wat van die winkeltjes, waar ze misschien dit soort jurkjes verkopen. Misschien bataviastad? Ik roep maar wat hoor (dat mag duidelijk zijn) maar misschien hebben ze het er wel.
Heej Wendy, Die winkel bij de jumbo vind ik niet zo leuk, niet echt kwalitatief goed zeg maar. Bataviastad vind ik echt 3x niks, maar ik zal wel even bij mexx gaan kijken. Wel lastig hé als je een jurk wil voor de kerst haha
Ok, de winkel bij de jumbo ben ik niet ingeweest trouwens hoor, dus ik heb geen idee. Zag het toevallig toen ik er zondag langs liep. Bataviastad, daar kom ik ook nooit. Maar just in case ze wel wat hebben