Voor onze vakantie heb ik gekozen voor de Salora DUO. 2 schermen, waarbij je zowel twee dezelfde of twee verschillende DVD's kunt afspelen. Ik heb één dochter en nu vraag ik me af wat handig is tijdens onze reis. Optie 1: Schermen met elkaar verbinden. Ik bedien een scherm voorin, wissel daar de dvds etc. Nadeel: ik zit met een dvd-speler op schoot? Optie 2: Één scherm voor haar gebruiken. Op haar scherm de DVD's wisselen en het apparaat bedienen. Nadeel: ik kan er niet goed bij en weet niet of het bedienen lukt vanaf de bijrijdersstoel. Wie o wie heeft een suggestie?
Wij hebben 2 schermen en die hangen bij de kinderen. Als we moeten wisselen van dvd haal ik of mijn man hem er even af..is wel even prutsen vanaf de bijrijdersstoel..wissel de dvd en hang hem weer terug.
Wij hebben 2 kinderen, dus 2 schermen. Voor we vertrekken gaat de dvd erin, meestal thuis al een selectie gemaakt. En ja voor lange reizen zoek ik vooral wat dvds op die wat langer duren. (Dus bijv geen woezel en pip van 35 minuten ). En ik wissel de dvds gewoon terwijl mijn man rijd. Dvd zit aan de hoofdsteun van mijn man. Met een afstandsbediening kun je hem bedienen, maar onze oudste drukt zelf elke keer op 'start' (al heel lang ) En soms moeten ze even wachten tot we bij een stop zijn. Ohja, ik kan ook met mijn hand zelf bij de ok of start knop. Als je weet waar die zit jan je het op gevoel doen, zeker als jouw stoel helemaal naar achteren staat
Weet niet of er tussen de voorstoelen plek is om de dvd-speler neer te leggen, anders kun je dat doen? Is namelijk wel handig voor het wisselen van de dvd's en het bedienen enzo. Het kan namelijk wel vanaf de bijrijdersstoel, maar is wel even rekken en strekken dan.
Ik heb 2 schermen maar een los dvd speler met snoer erbij. Die heb ik voorin. Hij kan op de bijrijderstoel liggen als ik alleen rij, dan druk ik als het filmpje afgelopen is op play, tenzij file, dan kan ik de dvd wisselen. Als we samen rijden dan leg ik 'm bij mn voeten. Maar inderdaad, ik wissel de dvd niet te vaak af.
Iemand ervaring met een DVD speler en een achterwaartse stoel? Hij zou dan aan de hoofdsteun van de achterbank moeten hangen. Dan kan ik natuurlijk geen DVD's wisselen onderweg.
ja hoor dat kan wel We hebben achterwaartse stoelen voor beide en net nog naar Italië geweest. De DVD speler die je moet wisselen doen we aan de bijrijder kant en dan is het even onverantwoord de gordels los en half over mijn dochter naar achter hangen maar het gaat prima