Ik heb een vraagje..... ik ben nu bijna 10 weken zwanger en heb heel de dag een hongergevoel,zo raar. Dan eet ik wat en na een uur dan begint m'n maag weer raar te doen, net alsof je heel de dag nog niet gegeten heb....... Als ik dan niet eet dan word ik ook eng, is dit raar of hebben meerdere meiden dit?
Ik had hier ook heel veel last van vooral de eerste 3,5 maanden. Ook nu eet ik meerdere keren per dag want ik heb snel weer honger, het hoort er dus gewoon bij!
heb ik ook heel erg last van gehad (en helaas nog steeds ) ik zou er gewoon aan toe geven en zoveel mogelijk gezonde dingen eten (maar een lekkere vette hap zou ik ook niet laten staan hoor, je bent tenslotte zwanger )
Ik heb hier ook constant last van. je kan blijven eten en anders val ik ook bijna flauw als ik niet direct eet als ik dat voel opkomen. Ik wordt dan ook misselijk en moet echt eten. Ik hoop ook dat dit snel wat minder wordt. Zeker als je ergens heen moet en denkt goed gegeten te hebben, voordat je er bent heb je al weer honger hahahahaha veel succes
Ja dat had (heb) ik ook. Had zelfs dezelfde vraag gesteld hier. Knorren joh, niet normaal. Enige oplossing, eten, elke knor opnieuw, tig keer per dag. Een tip: haal kleine pakjes drinken in huis en kleine pakjes eten(liga's ofzo), en neem die altijd onder je arm overal mee naar toe. Het geknor is niet altijd vanwegen honger, maar ook vanwegen een tekort aan drinken, dus doe daarom beide als je knort. Met 11 weken werd het stukken minder, maar af en toe heb ik nog een knor dag er tussen. Ondanks al het eten ben ik nog niets aangekomen.
ik ben nog niet zover zwanger als jullie maar ik heb hier ook al een week last van, ook 's nachts. Kan soms niet slapen! vannacht ben ik er ook weer uit geweest om wat te eten, niet normaal! Dat ken ik echt niet. Maar als ik dan denk aan eten kan ik over mijn nek gaan. Heb nog niet een goede oplossing gevonden, want het lijkt wel of ik niets meer leuk vindt. En als ik het wel lekker vindt is het weer de geur waar ik niet tegenkan
bedankt voor jullie antwoorden........ Ik heb het ook weleens 's nachts ja, dan doet m'n maag gewoon pijn van de honger en kan ik niet meer slapen. Neem dan een iets kleins om weer in slaap te kunnen vallen, erg he!!! Maar blijkbaar hoort het er bij als meerdere vrouwen hier ook last van hebben...........
herkenbaar. Bij Nathan ook enorm last van gehad. Toen ging ik er 's nachts gewoon uit om wat te eten. rijstewafels, crackers o.i.d. Nu begint het ook alweer. Eet wat en dan na een half uur rammel ik alweer Ben bij Nathan 20 kg aangekomen en de eerste maanden echt alleen van al dat eten. Probeer het nu wat te beperken want al die kilo's moesten er natuurlijk ook weer af (is wel gelukt trouwens hoor)
oh inderdaad snachs gewoon wakker er van worden en kotsmisselijk zijn. Ik heb ook vaak dat ik honger heb, misselijk ben en echt niet weet wat ik moet gaan eten want dan heb ik nergens trek in. Met etenkoken word ik ook niet goed van de baklust van vlees en dit eet ik ook zowat niet, kan het ff niet hebben. Nou ja hopen meiden dat we snel weer een beetje een normaal eetpatroon krijgen.
Had ik ook heel erg. En idd 's nachts wakker worden van de hongermisselijkheid. Had altijd een pak creamcrackers naast m'n bed en een glas water. Na een droog crackertje en een slok water kon ik er weer even tegen
Had ik de eerste maanden ook heel erg. Ik kon naar mijn idee wel de hele dag eten. En nu... is het juist andersom... ik heb geen trek, maar eet wel natuurlijk. Ik merk wel dat ik ook veel sneller vol zit en kleinere beetjes moet eten.
Ik had het al vanaf 6 weken zwangerschap en de trek wordt alleen maar erger! Echt ongelovelijk hoeveel ik opeens naar binnen kan stouwen! Ik was nooit een grote eter,vergat ook vaak een maaltijd overdag... Maar nu haal ik alles dubbel en dwars in....soms denk ik echt,nu is het wel goed hoor, ik groei nog eens dicht, maar ik kan het niet helpen, als ik niet eet word ik chagerijnig! haha Mijn vriend moet alleen maar lachen,hij zegt; die kleine muizehapjes die je eerst at...daar is niet meer van te zien! Na ja....maar na de zwangerschap het gympakje aantrekken...!