Ik ben op zoek naar cd's met muziek en/of geluiden om te ontspannen. Dus van die 'zweverige' muziek. Iemand tips?
Bij de tuinen hebben ze altijd van die cd's, kan je ook stukjes luisteren om te kijken welke je fijn vindt
Daar kom ik niet zo veel (Belgje) maar ik onthou de tip voor als ik nog eens in Maastricht ga winkelen. Mijn spul van lush is ook op en de feestdagen komen er aan .
Ja zeker! Ik heb echt een aantal lievelings cd's die ik gebruik in mijn Salon met massages. Voornamelijk koop ik ze inderdaad bij De Tuinen, en dan met name van Dan Gibson. Relax Peacefully is een onwijs mooi album. Je kan ze ook bestellen via het internet Succes
Enigma, era zijn heel leuk om te ontspannen Niet alle muziek van enigma, zal eens even zoeken welke cd
Geen idee welke cd, ik denk beautiful voices maar ben niet zeker. Straks eens aan mn vriend vragen. Lounge tribute is ook leuk
De cd van enige heet mcmxc-ad. Rare titel maar dit is echt de beste cd van hun! Een must have! MCMXC A.D. | Enigma | CD-Album | 1990 | cd-lexikon.de