Ja dat vind ik inderdaad ook leuker. Meisje met jongensnaam maakt de naam stoer en voor een jongen met meisjesnaam, vindt ik het altijd een beetje lieflijk (te lieflijk) klinken.
@whoppie: heb je net een pb terug gestuurd en lees nu je bericht pas. maaruh graag! extra namenlijstjes zijn zeker welkom! bedankt! en fijn joh, dat jullie er helemaal uitzijn! ik vindt de naam super!
Nou komt ie dan... Kan zijn dat er dubbele tussen zitten. Maar werk gewoon de hele lijst af. Meisje: Louve Lenn(e) Flynn Julot Livia Skout Vieve Mexx Nove Zonne Lou Kess Diese/Dieze Nimm Loïs Isis Niva Vesper Manoy Finley Viënn Lilou Phlox Fende Maelin Vajenn/Fajenn Lumi Juno Mila
Jongens (zijn er ietsje veel meer . Zijn er ondertussen ook al weer heel wat afgevallen... Lennon Sweder Loïc Stass Fedor Kait Novan Lode Espen Kess Flinn Lenn Lennox Lenne Zias Dias Diés Lennert Dax Tuur Ceder Liam Fender Jack Thobin/Tobin Odin Morris Duco Linc Otis/Otiz Duuk Torben Leyton Thias Flint Foss Junus Phlox Zennon Sieger Boyan Thobe Kobin Lieme Destin Lion Philon/Filon Philan/Filan Balten Daxten Bent Nimm Dex Skipp Zenno Javan Aster Nox Lander Hoop dat er iets bij zit. Het is heel moeilijk om een naam te zoeken, maar als je eenmaal een naam hebt is dat zo fijn!
dank je whoppie!! vind het inderdaad heel erg moelijk, maar gelukkig hebben we nog even de tijd! er zitten weer heel wat leuke namen tussen die op ons lijstje gaan..