kindje met syndroom van down

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door patrien, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

misschien zit ik hier niet helemaal goed maar ik weet niet waar ik het anders moet neerzetten:
    een vriendin van me is bevallen van een kindje met het syndroom van down.
    natuurlijk wil ik hun feliciteren maar ik weet niet goed wat ik op het kaartje moet zetten.
    iemand een idee?
    natuurlijk kan ik gewoon schrijven: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon maar ik schrijf er meestal een gedichtje op.
    wie helpt me.

2. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Misschien ben ik erg simpel maar snap niet waarom het feit dat het kindje Down heeft iets veranderd aan wat je op het kaartje zou moeten zetten. Gewoon een mooi gedichtje zoals je normaal ook doet lijkt me prima hoor!

3. emmie

emmie Niet meer actief

ja ben ik het mee eens! gewoon een normaal, leuke tekst of gedicht..
    waarom zou je er iets anders van maken als normaal?

4. patrien

patrien Niet meer actief

normaal schrijf ik er een erg vrolijk gedichtje op en aangezien de ouders er erg van onderste boven zijn weet ik nou al dat ze dat niet waarderen

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik ben het met de andere meiden eens!

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
  7. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
  8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ook! Zeker is het schrikken voor de ouders, maar als ze aan het idee gewend zijn zullen ze even blij zijn als met elk ander kindje :)
    Gewoon een vrolijk gedichtje!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Kan me voorstellen dat het schrikken is, maar het is op zich toch al geweldig nieuws dat ze een kindje hebben. Zou er gewoon iets opzetten als bij elk ander kind.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Gewoon doen wat je anders ook doet. ik heb met gehandicate kinderen gewerkt en we kregen van ouders altijd wel terug dat of mensen ineens geen intresse meer tonen of niks van een kaaartje ofzo met gefelicteerd.
    mensen durven vaak niet blij te zijn omdat ouders een schok te verwerken hebben maar doordat de omgeving blij is gaan ouders het vaak ook wat zonniger inzien

11. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik zou ook niet anders reageren als normaal.

12. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik ben het helemaal met de andere dames eens. Ik zou ook gewoon een leuk gedichtje of verhaaltje erin zetten.

13. patrien

patrien Niet meer actief

bedankt voor de tip, inderdaad een mooi gedichtje gevonden en het kaartje is weg.
    deze kan op slot

Deel Deze Pagina