Hoi meiden, Ik heb nu al heel wat dagen echte weeen die vooral 's-avonds de kop op steken en die erger worden als ik ga douchen. Alleen zodra ik ga slapen zwakken ze af en sta ik dus de volgende ochtend op met nog steeds die buik. Het lijkt wel of mijn lichaam gewoon geen sterke weeen kan geven of iets. Heeft 1 van jullie misschien tips om de weeen krachtiger te laten worden? Liefs Mariska
Misschien een rare tip, maar overdag wat meer gaan slapen en 's avonds als je dus weeen hebt, wakker blijven? En dan gaan douchen? Misschien zet het dan wel door. (ik ben zelf bevallen na wekenlang haast geen slaap (jeuk!) en de nacht voor de bevalling lag ik om half 4 in bed (sliep niet meteen) en werd om kwart voor 6 wakker van het breken van mijn vliezen en heb een super relaxte bevalling gehad, mede omdat ik toch wel erg moe was)
Ik ben naar de acupuncturist gegaan om mijn weeen op te laten wekken met 40 weken en 1 dag, binnen 8 uur zijn de weeen toen heftiger geworden en doorgezet.
ik heb al gehoord dat je in warm water moet staan met je voeten en terwijl je haar wassen met koud water! bij mijn vriendin al 3 keer gelukt ze heeft telkens dezelfde dag nog bevallen! en als dat niet helpt heb ik al gehoord dat sperma ook wonderen kan doen! veel succes
Klinkt interessant dat acupuncturist. Kun je er meer over vertellen? Kun je het ook een week voor je uitgerekende datum laten doen?
Heb ik inderdaad ook gevraagd aan de acupuncturist, maar hij wilde pas na 40 weken een behandeling doen. Ik was er met 38 weken al helemaal klaar mee en had hem gebeld ( was er ook geweest aan het begin van mijn zwangerschap voor de misselijkheid hielp ook goed) maar wilde echt pas bij 40 weken, vroeggeboorte vond hij een tegroot risico. Ik ben op de uitgerekende dag geweest en de dag erna, hij zei ook dat er twee behandelingen voor stond. Op donderdag om 20.00 uur had ik de tweede behandeling en om 2 uur 's nachts begonnen de weeen. Toeval of niet, ik weet het niet, maar het wordt vergoed door de verzekering en baat het niet schaad het niet.
Morgen wordt ik voor de tweede keer gestript. Als dat niet helpt dan ga ik toch geloof ik ook eens kijken voor die accupunctuur, ik ben helemaal klaar met dat zwanger zijn. Wil nu wel eens weten hoe ons ventje eruit ziet Liefs Mariska
ik zou nu tog graag eens weten wat gestript worden is! ik heb dit al een paar keer gelezen op het forum maar heb geen flauw idee wat het betekent. zal wel een manier zijn van inleiden denk ik?! iemand meer uitleg voor mij?
Grace20! Soms besluit een gynaecoloog of verloskundige om te strippen om zodoende een poging te doen een inleiding te voorkomen. Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn en het geeft absoluut geen garantie tot bevallen.
kon het de 1e x nog niet? of heeft het niet geholpen? mij hebben ze gister proberen te strippen maar me baarmoedermond was nog niet helemaal verstreken.
ik denk dat dat per praktijk verschillend is! bij de 1 doen ze het wel maar hoor ook vaak dat ze het pas doen als je 41 weken ben !
De eerste keer heeft het niets uitgehaald. Nu hebben ze net gestript en ik begin nu al behoorlijke weeen te krijgen, grote kans dat het nu gaat doorzetten. Vindt het alleen heel erg moeilijk wanneer ik moet zeggen dat mijn mannetje naar huis moet komen omdat mijn lichaam mij wel vaker in de maling heeft genomen met die weeen. Liefs Mariska
nou meid hoop voor je dat het echt door ga zetten! hij kan beter een x veel naar huis komen dan dat ie te laat is! of zit hij in de buurt?
Heel erg veel sex hihi. dat was het advies wat wij kregen van de gyn. nou we hebben na 24 uur zodra we konden het gedaan en ja hoor toen braken de vliezen.
Hoe ver was je dan? 37 weken of 40 weken? Wij zijn ook aardig actief op sexgebied, maar bij mij rommelt er nog niets.