Ik was wel benieuwd of er meiden zijn die 'gewoon' ongi werden als ze aan de progynova zaten. Ik slik het nu sinds 22 maart (dus nu 28 dagen) en zit nu op 11 dagen na de terugplaatsing van twee embryo's die een dag of twee waren. Ik heb nog niets van bloed gezien.. ben vandaag misselijk en voel allemaal krampjes....
Lieve maartje, kan je niet helpen, maar wil wel even zeggen dat ik keihard voor je duim en een heel goed gevoel bij je heb deze ronde.... Hoop je gauw te mogen feliciteren! Wanneer durf je te testen...? Dikke knuffel kanjer!
Thnx Juulzon!! Ik denk dat ik dinsdag ga testen... Mag eigenlijk woensdag testen, maaaar ik denk niet dat ik dat ga volhouden. Morgen testen is igg geen optie, slaap vannacht niet thuis en heb geen testjes bij me en wil alleen met ochtendurine testen, want anders ga ik allemaal smoesjes bedenken als het negatief is
Zó spannend weer hè... !! Deze wachtdagen zijn echt de ergste....Nou kanjer, hoop dat er nog iemand is die je kan je helpen met je vraag ... Duimpjes draaien ! En ik hoop (en denk!!!) hier gauw goed nieuws te lezen!!!! truste voor strx!!! xxx
Helaas kan ik je ook geen antwoord geven, maar mijn duimen staan in turbo stand. Het is wel super spannend nu hoor. Nou maar goed dat je nu niet thuis slaapt dan. Succes met deze super lange laatste daagjes. Op naar een KNAL test
Hey meis, Ik weet niet anders dan dat je gewoonweg niet ongi wordt als je Progynova gebruikt. Heel enkel gebeurt het eens dat je een doorbraakbloeding krijgt. Maar meestal is het zo dat je pas ongi wordt een paar dagen nadat je met de Progynova gestopt bent. Succes meis, ik duim voor je. Liefs
Ik heb Progynova en Utrogestan gehad tijdens de cryo-terugplaatsing. De Progynova houdt een eisprong tegen, dus je wordt ook niet uit jezelf ongesteld. Pas na het stoppen met de medicatie werd ik ongi. Door de progesteron-bolletjes kun je ook nog eens zwangerschapskwaaltjes krijgen, dus ook dat zegt niks helaas. Succes!
Hey Maartje, Bah die laatste dagen zijn echt slopend he? Bij mij heeft de progynova ook de ongi tegengehouden,werd 4 dgn na het stoppen ongesteld. Heb tussendoor wel een een doorbraakbloeding gehad echter dit was voor de TP. Ik had ook last van misselijkheid maar dit kwam bij mij door de progynova/utrogestan helaas........Ik hoop dat het bij jou een zwangerschapsverschijnsel is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim keihard verder voor je!!
Hmzz voor deze reacties was ik al bang Tis zo fuckud up: kan me enerzijds niet voorstellen dat ik niet zwanger ben, aangezien ik misselijk ben, steekjes enzo voel... Maar anderzijds: ik kan me al helemaal niet voorstellen dat ik ÜBERHAUPT ooit zwanger zal worden. Zwanger worden is iets voor anders mensen, niet voor mij... Heb 4 jaar onveilig gevreeën... Het geloof in zwanger te worden is behoorlijk ver te zoeken. En als andere mensen zwanger zijn, dan vraag ik me altijd af: hoe hebben die dat nou in godsnaam geflikt?? Wel trucje hebben zij gedaan?? Bedacht net op de fiets naar huis dat ik net zo goed vanmiddag wel kan gaan testen... Gewoon niets meer drinken en niet meer plassen tot aan een uur of 4. Mocht ik dan zwanger blijken dan snel ff naar de supermarkt voor augurken en slagroom en dan op een tapasschaaltje wat klaar maken en als mn vriend dan thuis komt zeggen dat ik wat lekkers heb klaargemaakt.... ghighighi.... Owwwww wat is dit wachten toch slopend!!!
Oh Maartje wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tuurlijk misschien komt die misselijkheid bij jou wel door een zwangerschap, dat hopen we natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeel hard!!!!! ik houd je in de gaten , en in de tussentijd duim ik gewoon kei- en keihard!!
Wij mochten 12 dagen na de cryo-terugplaatsing testen, dus je zou het kunnen proberen. Al was onze cryo wel later ingevroren en verder gedeeld, ik weet niet in hoeverre zoiets invloed heeft op een innesteling en wanneer je positief kunt testen. Maar wie weet... Ik duim voor je!
he maartje, hoeveel delig was jullie cryo bij de tp? Ik heb er 2 terug geplaatst 1 was 7 delig en de ander ontelbaardelig. Ik ben vandaag goed missleijk en duizelig. Heb jij al last van je borsten??? Nu ben jij veel verder, aangezien jij woensdag al mag testen... Ik mag pas de 28e testen...