weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. heb de lodger bunker voor m'n kleine meid, dit is echt een fijn ding. maar degene die deze ook hebben, hoe doen jullie dat icm een dikke winterjas? of een lekker warm vest moet al voldoende zijn? nu heb ik een super gaaf winterjasje voor m'n kleine meid, maar het lijkt me zo warm als er dan ook de bunker overheen gaat. dus deze gebruik ik in de buggie en in de wandelwagen een lekker warm vest. zouden jullie het ook zo dien?
Ik deed mijn zoontje altijd een warm vest aan en dan in de bunker. Het is inderdaad een fijn ding! Was echt warm genoeg, als het echt koud was deed ik de binnenvoering in de bunker. Ik ga hem dit jaar weer gebruiken als hij langere afstanden in de buggy zit.
Bij mij ligt de bunker nog in de reiswieg. Aangezien mijn meisje haar armen vrij wil bewegen, gaat de bunker bij haar middeltje over elkaar. Voor het bovenste deel is dan een vestje te koud en heb ik een jasje aan. Maar als je de bunker helemaal dicht doet en je de koordjes aantrekt dan is een vestje met capuchon genoeg. Zit er geen capuchon aan het vestje dan zou ik wel een mutsje op doen. Je kunt die bunker niet aansluitend dichtdoen en ik vind het wel lekker als ze dan een mutsje op heeft.