hoofdpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door cat2, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Sinds gister heb ik last van hoofdpijn. Het is niet erg aanwezig, gewoon vervelend. Vorige week heb ik 1 keer sterretjes gezien maar toen had ik geen hoofdpijn. Daarna heb ik dit niet meer gehad. Ook skaap ik de kaatste tijd slecht. Ik denk zelf dat het daardoor komt. Ik heb een paar weken geleden een voorhoofdholteontsteking gehad. As donderdag heb ik een afspraak bij de vk. Zal ik de vk morgen bellen of even een paar dagen wachten en dan donderdag gaan?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hoe ver ben je nu? Gezien het feit dat je in oktober de 20-weken echo hebt gehad, vermoed ik dat je ergens rond de 36-38 weken zit?
    Houd het wel even in de gaten. Heb je pijnstilling nodig, of zeurt het gewoon een beetje?

3. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben bijna 34 weken. Het zeurt een beetje, ik heb geen pijnstilling nodig.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoofdpijn kan duiden op hoge bloeddruk dus zal morgen gewoon even bellen

5. cat2

cat2 Niet meer actief

Ja dat weet ik. Ik heb vannacht weer heel slecht geslapen, ongeveer 4 uur. Ik denk zelf dat het daar door komt. Ik ga vandaag op mijn werk mijn bloeddruk laten meten. Als die te hoog is bel ik meteen de vk. Als ie goed is denk ik dat het door slaaptekort komt en wacht ik tot de afspraak van donderdag.

6. XmoonlightX

En hoe was je tensie?

7. cat2

cat2 Niet meer actief

Op mijn werk wilden ze de bloeddruk niet opnemen want ik had eerst een afspraak moeten maken via de arbo arts. Jongejonge. Ik ga vandaag vroeg naar bed. Heb ik het morgen nog dan bel ik de vk toch maar.

8. XmoonlightX

9. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben vandaag bij de vk geweest. Mijn bloeddruk was iets te hoog. Hartslag van de baby ook. Ben verwezen naar het ziekenhuis. Heb daar aan bloeddrukmeter en ctg gelegen. Bloeddruk was goed. Ctg had een dipje in hartslag baby. Daarom moet ik nog een keer ctg laten doen.

10. XmoonlightX

Goed dat ze het even controleren!

11. cat2

cat2 Niet meer actief

Ja is ook zo. Hopelijk valt het mee allemaal.

Deel Deze Pagina